• Äldre 14 Sep 15:11
    2400 visningar
    2 svar
    2
    2400

    söker Trubadur/sångare till östergötland!

    Hejsan!

    Jag är helt ny här men skulle ta och skriva mitt första tråd inlägg!
    Jag söker någon slags levande musik allt från trubadur/sångare/sångerska som kan både sjunga i kyrkan samt i fest lokalen!
    Känner ni någon eller du kanske själv sjunger,skriv gärna då,alltid kul med tips:)
    Vill helst också att inte det ska bli för dyrt!
    Detta är till bröllop:)

  • Svar på tråden söker Trubadur/sångare till östergötland!
  • Aniara­4
    Äldre 16 Sep 10:41
    #2

    Å herregud, jag skrattar ihjäl mig! Ända sen trådarna som efterfrågade trubadurer här och var i Sverige började dyka upp har jag suttit och räknat ner tills just hans namn skulle komma som svar.


    För nytillkomna medlemmar är detta alltså en trubadur som varje höst plötsligt rekommenderas av en flod av mer eller mindre nyregistrerade användare. Omdömena brukar vara lyriska och ibland vagt likna varandra. Märkligt nog har jag ALDRIG sett någon annan musiker hyllas på samma sätt. Så något unikt är det helt klart med denna trubadur. Om det sen är att han är så fantastisk att de som hör honom bara inte kan låta bli att skriva entusiastiska rekommendationer på nätet eller om det är något annat i görningen, det överlåter jag åt var och ens paranoia att bedöma.
  • Äldre 17 Sep 00:43
    #2

    Hej! 
    Jag är erfaren trubadur (fr Stockholm) och som kan både sjunga i kyrkan och på festen!
    Hör av dig om du vill veta mer så kan vi prata ihop oss asanordqvist@hotmail.com

    MVH
    /Åsa

Svar på tråden söker Trubadur/sångare till östergötland!