• Äldre 9 Sep 15:28
    2085 visningar
    3 svar
    3
    2085

    Buffécatering i Tällberg/Leksand

    Jag undrar om det finns några bra tips på catering av buffé till bröllopsmiddag i Leksand/Tällberg-området? Väldigt ont om förslag när man söker på nätet...
    /Maria

  • Svar på tråden Buffécatering i Tällberg/Leksand
  • Anonym
    Äldre 9 Sep 17:33
    #1

    Jag skulle gissa att flera av hotellen i Tällberg kan bistå med catering. Du kan ju alltid fråga. Jag har också för mig att Moskogen fixar catering men jag har inte hört om dem är bra eller dåliga. Lycka till i din jakt!

    Själva gifter vi oss i Leksand 3 oktober 2015 men vi är mer sugna på Korstäppans Herrgård så troligtvis ingen catering för oss men det är inte spikat.

  • Äldre 12 Jan 19:04
    #2

    Vi letar oxa Catering, beratta garna om du hittar nagon bra :)

    Lycka till

  • Äldre 18 Jan 19:28
    #3
    +1

    Vi ska gifta oss i Rättvik i sommar och kommer troligen använda ICA fiolen i rättviks buffécatering, man kan beställa olika sorters bufféer och dom verkar lättanpassade efter behov! Vi tänkte beställa en mindre variant när vi är där nån helg för att se på kvalite av maten och hur dom lägger upp och så så man vet om man kommer vilja piffa mer och skaffa uppläggningsfat eller så! :)

    (Tvyärr verkar cateringsidan på hemsidan vara nere fortfarande, jag har mailat dom för nån vecka sen om detta men inte fått svar.  Kanske dom får lite eld i baken om fler hör av sig! ) :)

Svar på tråden Buffécatering i Tällberg/Leksand