• Äldre 2 Sep 15:00
    1512 visningar
    1 svar
    1
    1512

    Bröllopstema

    Kollar lite på teman på bröllop hur man vill ha det både lokalen, tält, klänning mm

    Ni som har gift er eller ska gifta er har ni haft något tema?
    Har ni haft bröllopet hemma, kyrkan, borgerligt, stranden, slott
    och vart har ni sedan haft festen?

    Sj skulle jag vilja ha ett lugnt avslappnat bröllop. Skulle vilja ha ett vintage bröllop och skulle vilja gifta mig helst i en trädgård eller vid en strand och ha festen hemma då man har ett stort tält. 
    Vill ha enkelt men ändå ett mysig bröllop där man kan fira med sina nära och kära.

    Berätta hur i tänker ha ert bröllop samt ni som har gift er.

  • Svar på tråden Bröllopstema
  • Äldre 2 Sep 16:47
    #1
    waldenryd skrev 2014-09-02 15:00:56 följande:

    Kollar lite på teman på bröllop hur man vill ha det både lokalen, tält, klänning mm

    Ni som har gift er eller ska gifta er har ni haft något tema?
    Har ni haft bröllopet hemma, kyrkan, borgerligt, stranden, slott
    och vart har ni sedan haft festen?

    Sj skulle jag vilja ha ett lugnt avslappnat bröllop. Skulle vilja ha ett vintage bröllop och skulle vilja gifta mig helst i en trädgård eller vid en strand och ha festen hemma då man har ett stort tält. 
    Vill ha enkelt men ändå ett mysig bröllop där man kan fira med sina nära och kära.

    Berätta hur i tänker ha ert bröllop samt ni som har gift er.


    vi har skogstema. vi gifter oss i kyrka, festen och middagen har vi i en liten byastuga. ^^ 
    varför skogstema? vet inte.. vi liksom gled åt det hållet och så blev de det temat^^ vi ska ta mycket dekoration från skogen för att få ner kostnaderna. t.ex nyligt har jag gjort placeringskorthållare som ser ut som mini-ved. :) kostade bara 40min. ^^

    maxtak budget är 30 000 (men kommer säkert bli 35000....) och antalet gäster är just nu 40st ca. får se framöver, vi kanske har råd med fler^^ 
Svar på tråden Bröllopstema