• Äldre 28 Aug 16:32
    2779 visningar
    2 svar
    2
    2779

    äventyrlig aktiv bröllopsresa - vart?

    Hej! Jag o min blivande är sugna på att vara några dagar, kanske 4-5, på ngt ställe i europa där man kan vara aktiv ex alperna där man kan vandra, springa o cykla - för att sedan ta en sol- o badvecka i ex Italien.

    Frågan är bara vart vi bör åka först? Vi har aldrig varit i alperna men det ser vackert ut på sommaren. Var i alperna bör vi åka? Eller bör vi åka någon annan stans i europa? Tänker mig att det ska vara en kontrast mot sol- o badveckan som kommer sen.

    Det bästa vore ett spahotell i ngn fin ort där det finns närhet till natur o motion.

    Tacksam för hjälp!

  • Svar på tråden äventyrlig aktiv bröllopsresa - vart?
  • Äldre 28 Aug 22:45
    #1

    Zell am see eller Salzburg i Österrike tycker jag ni ska åka till.. Helt underbart under sommaren. Tex bada i en sjö omringad av alper där snön fortfarande ligger kvar, inte mycket som slår det tycker jag :)

  • Äldre 30 Aug 13:16
    #2

    Interlaken i Schweiz! Såååå vackert och ett mecka för äventyrsaktiviteter. Vandra, skärmflyg, hoppa fallskärm, vad du än vill göra så finns det där. Dit kommer du genom att flyga till Zürich och sen ta ett panoramatåg genom ett fantastiskt landskap. Funderar själv på att åka dit på bröllopsresan.

Svar på tråden äventyrlig aktiv bröllopsresa - vart?