• Anonym (Funde­raren)
    Äldre 24 Aug 16:36
    6426 visningar
    17 svar
    17
    6426

    Hur avslutar jag

    Hur avslutar jag mitt konto härinne?r

  • Svar på tråden Hur avslutar jag
  • Anonym (Funde­raren) Trådstartaren
    Äldre 27 Aug 22:36
    #1

    Varför vill ingen hjälpa mig?

  • Plätti­s
    Äldre 27 Aug 23:28
    #2

    De som lyckats avsluta sitt konto är tyvärr inte kvar för att berätta för resten av oss hur man gör Ett alternativ kan vara att logga in på gamla Bröllopstorget där jag är säker på att funktionen finns (men jag vet inte om den funkar), eller så vänder du dig till moderatorerna så de får berätta hur man gör. Det finns inget tydligt sätt att göra det på i nuläget.


    Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • Äldre 28 Aug 11:43
    #3

    I nya versionen av BT så har dom glömt att lägga till funktionen "avsluta mitt konto".


    Den bör finnas kvar på gamla.brollopstorget.se
    Så om du går dit och in i inställningarna för ditt konto så ska du kunna avsluta det.

    Annars mailar du supporten och säger att du vill ta bort kontot så hjälper dom dig
    SUPPORT
    Frågor om support och medlemskap:
    support@brollopstorget.se

    Varför ingen har svarat dig kan bero på flera saker.
    1- dom som är medlemmar här nu har inte tänkt tanken på att ta bort sitt konto och därför kan dom inte hjälpa dig.
    Dom öppnar och läser tråden för att din rubrik lockar dom att tro att du vill avsluta ditt förhållande eller liknande så dom är helt enkelt nyfikna och därför kan du se att många har läst, men du får inga svar...

    2- du har ställt frågan på fel ställe.
    Du är i anonyma rummet, här hanterar man känsliga frågor och inte tekniska lösningar. Hade du valt att ställa frågan icke anonymt i kategorin som rör forumet så kanske någon administratör hade kunnat hjälpa dig.

    Hoppas du kan ta bort kontot på gamla sidan nu. Och annars att du får snabbt svar om du mailar supporten

  • Anonym (Funde­raren) Trådstartaren
    Äldre 1 Sep 18:11
    #4

    Tack snälla. Jag önskar att jag inte hade behövt att avsluta kontot. Men jag har en sambo och bi har varit tillsammans i 14,5 år men han vill inte gifta sig. Fast han har gett mig löftet innan om att vi skulle

  • Tobna
    Äldre 1 Sep 19:06
    #5

    Tråkigt att det finns människor som inte håller vad de lovar.. Blir lite nyfiken varför din sambo ändrade sig om äktenskap? När i förhållandet kom löftet som du nämner? (Du kanske redan hunnit ta bort ditt konto)

  • Anonym (Funde­raren) Trådstartaren
    Äldre 1 Sep 19:25
    #6

    Nej inte hunnit än. Vi hade varit tillsammans i 2,5 år. Vi var 20 år och skulle förlova oss

  • Alylly­ra
    Äldre 2 Sep 09:16
    #7

    Du får gärna hänga kvar här ändå om du vill. Jag tycker inte att det finns nått krav på att aktivt planera bröllop bara för att få hänga här Men det kanske mest gör dig ledsen förstås?
    Hoppas att din sambo förstår hur viktigt detta är för dig och ändrar sig.

  • Anonym (Funde­raren) Trådstartaren
    Äldre 2 Sep 14:20
    #8

    Tack. Jag velar fram och tillbaka om jag ska stanna eller inte. Men jag stannar nog lite till. Tack snälla ni

  • Äldre 4 Sep 14:41
    #9

    Med tanke på att bröllopstorget är till för allt som är ens löst relaterat till bröllop, så har du ju en del anknytningspunkter. Det är fler än du som klagar på att deras partner inte vill gifta sig, inte friar, eller börjar få kalla fötter när det kommer till reella planer.
    Tråkigt tycker jag är när någon inte vill gifta sig efter lång tid ihop. Utöver detta tycker jag det är dåligt att utlova något och sedan backa. Jag hoppas förstås att det inte är så han brukar hantera livet/er relation.

  • Anonym (Funde­raren) Trådstartaren
    Äldre 12 Sep 22:42
    #10

    Jag har själv börjat undra om jag vill vara gift med en som inte finns för en när man blir sjuk Utan i stället blir egoistisk. Fick ett halv svårt astmaanfall för 1 vecka sedan. Men när han fick reda på det vände han på allt och att det skulle vara synd om honom i stället. Jag blev uppkopplad mot EKG bla han var på jobbet men han reagerade knappt när jag berättade. Jag har aldrig haft ett astmaanfall tidigare heller fast jag har astma

  • Äldre 13 Sep 22:40
    #11
    Anonym (Funderaren) skrev 2014-09-12 22:42:06 följande:

    Jag har själv börjat undra om jag vill vara gift med en som inte finns för en när man blir sjuk Utan i stället blir egoistisk. Fick ett halv svårt astmaanfall för 1 vecka sedan. Men när han fick reda på det vände han på allt och att det skulle vara synd om honom i stället. Jag blev uppkopplad mot EKG bla han var på jobbet men han reagerade knappt när jag berättade. Jag har aldrig haft ett astmaanfall tidigare heller fast jag har astma


    Man ska ha ordentligt med stöd i en relation det ligger i sakens natur, jag är humanist och skulle aldrig stillatigande se nåt sånt som du beskriver utan att reagera, det verkar vara något fundamentalt fel i ert förhållande tycker jag, tråkigt, hoppas du mår bättre nu.
  • Anonym (Funde­raren) Trådstartaren
    Äldre 13 Sep 23:03
    #12

    Tack snälla. Jag är i alla fall kvar på denna sida ett litet tag till. Ang mitt förhållande så vet jag varken ut eller in längre

  • Anonym
    Äldre 13 Sep 23:23
    #13
    Anonym (Funderaren) skrev 2014-09-13 23:03:45 följande:

    Tack snälla. Jag är i alla fall kvar på denna sida ett litet tag till. Ang mitt förhållande så vet jag varken ut eller in längre


    Förstår att du känner dig vilsen, i det här läget ska du ha stöd av din man, han borde kunna läsa av din oro och stötta dig, lycka till
  • Äldre 13 Sep 23:25
    #14

    Det var alltså jag som skrev det sista inlägget.

  • Äldre 18 Sep 11:55
    #15
    Anonym (Funderaren) skrev 2014-09-13 23:03:45 följande:

    Tack snälla. Jag är i alla fall kvar på denna sida ett litet tag till. Ang mitt förhållande så vet jag varken ut eller in längre


    hur går det för dig.nyfiken
  • Anonym (Funde­raren) Trådstartaren
    Äldre 24 Sep 23:52
    #16

    Det går sådär

  • Äldre 25 Sep 04:46
    #17

    Berätta gärna vad som händer.vill gärna höra.låter inte så bra tycker jag.

Svar på tråden Hur avslutar jag