• carola78

Säljes: Dekoration säljes

Vattenflaskor, Ikea korken 17st pris:200kr för alla, alt 15kr/st

Hjärtan, korthållare (hade till buffén, silver) 13st : 100kr, alt 10kr/st

Mängder med murgröna i tyg, 80kr

Lila organzatyg, 0,36*9m oöppnad 40kr

Klippta organza tyg i olika ca 2,5-3m (pris vid intresse)

röda små ljushållare 24st: 70kr

champagneglas ikea, 4kr/st

Bild fås vid intresse, finns i Härnösand

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-12 13:46
    Har även en rulle vepa från Duni, oöppnad och lite kvar på en öppnad rulle (www.shop.duni.se/sv/artiklar/vepa-dunicel-soft-violet-04x24m.html) i lila, ordinariepris 189kr/rulle. Mitt pris för båda: 150kr
  • Svar på tråden Dekoration säljes
  • carola78

Jag tror det är 67st, är inte helt säker vi hade 68st och hittade bara ett trasigt. Hade bröllopet i lördags, så har inte hunnit räkna dem. Kan göra det om du behöver så många. 

• Elenaproblema

Grattis!! Hoppas att allt gick enligt planerna, alternativt att det var underbart ändå! :) Jag skulle nog behöva runt 60, som det verkar nu.. Du har aldrig vägarna till Östersund eller någonstans i närheten? Här uppe i norr är allt så långt ifrån, haha! Man vill ju inte att det skall vara billigare att åka till ikea, bensinmässigt tänker jag..   

• carola78

Ingen Östersundsresa inplanerad än. När ska du ha dem? 

60st har jag alla gånger.

Allt gick jätte bra, över förväntan! :)

• Elenaproblema

Jag behöver dem först nästa år egentligen, men det är j alltid bra att samla på sig saker under hela året. :) Så det är ju verkligen ingen panik. Tänker att jag förmodligen har vägarna förbi snart.. :)

• carola78

Nu är det lila pärlband i dem som jag inte orkat ta bort, vi packade ihop dekorationen så fort vi kunde. Skulle gissa på sammanlagt mellan 20-25meter murgröna. 

• carola78
    Elenaproblema skrev 2014-08-12 14:29:12 följande:

Jag behöver dem först nästa år egentligen, men det är j alltid bra att samla på sig saker under hela året. :) Så det är ju verkligen ingen panik. Tänker att jag förmodligen har vägarna förbi snart.. :)

Sällan vi åker till Östersund, på sin höjd Strömsund men har ingen tripp inbokad just nu
  • Elenaproblema

Det verkar nu som att vi skall ta oss till Ikea i Sundsvall helgen efter den 25e, tror du att du skulle ha möjlighet att möta upp där? :) 

• carola78
    Elenaproblema skrev 2014-08-12 16:18:00 följande:

Det verkar nu som att vi skall ta oss till Ikea i Sundsvall helgen efter den 25e, tror du att du skulle ha möjlighet att möta upp där? :) 

Jag är billös den helgen, så det går illa att ta mig till Svall men över viksjö blir det drygt tre mil extra för er och vägen är jätte fin
Svar på tråden Dekoration säljes