• Äldre 26 Jul 16:46
    1665 visningar
    4 svar
    4
    1665

    Snygga ihop?



    Lite hastigt och lustigt så bestämde vi oss för ett bröllop nu i november på våran  4 års dag. (hemligt bröllop)
    Hade tänkt först köra utan ringar men så ångrade jag mig, å nu har vi, utan att prova, beställt på nätet, utan gravyr ifall de inte passar. Den kan man ju i värsta fall lägga till sen. Tänkte först att en ring räcker. Men nä, vill nog allt ha en förlovnings och en vigselring ;P


    Undrar bara om ni tror att de kommer passa ihop eller om det är ett big no no? Karlns ring är lika dan som den släta fast lite bredare.


     


    Hoppas jag fick med bilden nu också :S


     

  • Svar på tråden Snygga ihop?
  • Äldre 26 Jul 18:26
    #1

    jättefina!  Kör på det!

    Vi har också olika ringar, en slät förlovningsring och en ring med mönster. Vi ville ha så och har inte ångrat oss tio år senare.

  • Äldre 26 Jul 18:37
    #2

    åh, vad bra, då är jag inte helt ute och cyklar. För smycken är verkligen inte min grej riktigt (gammal hästtjej, fruktansvärt opraktiskt)


    Men med bara en ring så tror väl folk att man "bara" är förlovad.


    Min karl är från Irland, och där är det som i usa att tjejen får först den fina dyra ringen och sen en slät. Och han tänker minsann inte bära sin ring förens vi är gifta säger han (tjurig som få)


    Men för mig väger det tyngre att vara gift än förlovad, så vill ha den släta som förlovningsring. Det har han inget emot iaf :)

  • Äldre 26 Jul 22:03
    #3

    passar jättebra det där, och det med En vs två ringar - man gör som man känner, folk får väl tro att man är förlovad då, om man nu bara har en ring.. man vet ju själv vilken status man har :P 

  • Äldre 26 Jul 22:35
    #4

    hihi, känner att jag börjar bli lite girig :P Vill ha klänning också fast ingen kommer se oss, mer än på kort då förståss.


    Kommer väl sluta med fest och hela baderullen bara för det :P

Svar på tråden Snygga ihop?