• Bröllopskomikern

    Säljes: Bröllopskomikern som underhållning på bröllopsfesten?

    Hej där :)

    Har det blivit dags att boka artist och underhållning till den stora bröllopsdagen?

    Marcus Palm heter jag och är en flitigt bokad ståuppkomiker som varit med och roat Sverige sedan 1997 med över 1300 shower på min meritlista. Sen några år tillbaka har jag kunnat erbjuda min service som komiker på just bröllop. En specialskriven stand up show just för bröllopsfesten som även du som privatperson skall ha råd med... Bröllopskomikern! 


    Vigselceremoni


    Nytt för i år är att man även i samband med showen, kan boka in mig som "vigselförrättare" och att då utföra brudparets vigselceremoni. Detta ofta i samband med att brudpar t ex. har vigt sig i rådhuset för att senare, inför alla sina vänner, på själva bröllopsfesten, vigas med underhållande vackra ord i kärlekens tecken.



    Jag sägs vara en av Sveriges kanske mest glädjespridande artister. Det händer att man känner igen mig från TV-sammanhang som t ex SNN News, Robins talkshow, Mäklarna och serien Hjälp om man prompt måste namedroppa några program. Men för dom flesta är jag en glad spontan och energifylld ståuppkomiker som man kontinuerligt sett på Stockholm live och de stora ståuppscenerna runt om i landet.

    Så har du haft funderingar på vad för typ av underhållning du skall boka till bröllopsfesten, så hör av dig så kan jag berätta mer om hur ett upplägg skulle kunna se ut.

    Mvh Marcus Palm - Bröllopskomikern som roat Sverige sedan 1997 :)

Svar på tråden Bröllopskomikern som underhållning på bröllopsfesten?