• Äldre 24 Jun 14:33
    3486 visningar
    7 svar
    7
    3486

    Bröllopsparfym

    Hej, hela våren har jag letat efter en bröllopsparfym utan framgång. Det är väldigt många dofter som jag inte tål. Men innan jag ger upp helt tänkte jag kolla om någon här vet någon doft som inte har någon av dessa noter:

    * Vitt trä
    * Mandarin
    * Jasmin
    * Grapefrukt
    * Pion
    * Lijekonvalj
    * Lilja
    * Lila amber 
    * Syrén
    * Bergamott
    * Mysk
     
    Tack på förhand
     

  • Svar på tråden Bröllopsparfym
  • Äldre 24 Jun 14:46
    #1

    GREENHOUSE COSMETICS!!!!! 

    hon har parfymer som är baserade på jojobaolja och andra oljor, och har alla möjliga och omöjliga dofter. bl.a nyklippt gräs, brownies, baby powder, eller klassiska som japansk blomma, cannabis ocholika fruktdofter! lite dyr, men ta parfymsamples - 4 miniflaskor med 4 olika dofter för 30kr. rekommenderar dessa! 

  • Äldre 22 Jul 10:38
    #2
    filibustern
    Är det denna sidan:
    naturligtsnygg.tailwide.com/

    :)
  • Äldre 22 Jul 10:40
    #3
  • Äldre 22 Jul 12:05
    #4

    precis. ^^ jag ÄLSKADE nyklippt gräs. funderar på att ta den till bröllopet. men får se, ska pröva en omgång dofter till. 

  • Äldre 22 Jul 16:57
    #5

    Funderade på den, men sen tog jag några andra då vi är gräsallergiker och jag reagerar ofta på lukten också. Så vill inte chansa ;)

    Håller de hela dagen eller bör man "bättra på"? :)

  • Äldre 22 Jul 21:39
    #6
    Ello skrev 2014-07-22 16:57:10 följande:

    Funderade på den, men sen tog jag några andra då vi är gräsallergiker och jag reagerar ofta på lukten också. Så vill inte chansa ;)

    Håller de hela dagen eller bör man "bättra på"? :)


    tja.. det är ju ltie svårt de där, då man vänjer sig vid lukten, så man känner den inte till slut.. :P men nog kan du bätta på NÅGON gång över dagen. men inte så att man behöver bättra på konstant. ^^ håller sig bra tycker jag. 
  • Äldre 23 Jul 15:06
    #7

    OK! Tack :)

Svar på tråden Bröllopsparfym