• angeli­ca aspegr­en
    Äldre 23 Jun 16:45
    1718 visningar
    7 svar
    7
    1718

    Säljes: Färg och tygprov från Jenjenhouse

    Hej,

    Innan jag beställde mina tärn och budnäbbsklänningar från jenjenhouse så beställde jag denna tyg och färgprovkarta.

    Nu är det dags att någon annan får användning för den. Den är i superfint skick och visar tydligt färgerna och man kan känna ordentligt på tyget.

    Den är köpt för ca 200kr så jag tänkte mig 75kr plus post (om man inte kan hämta den i Malmö eller Vellinge)

    Skicka iväg ett mail till mig :) angelica.aspegren@hotmail.com

    Ha det bra!

  • Svar på tråden Färg och tygprov från Jenjenhouse
  • Äldre 23 Jun 20:46
    #1

    Hej!

    Jag skulle vilja veta hur det gick att beställa, och hur du tyckte att klänningarna var? :)

  • angeli­ca aspegr­en
    Äldre 24 Jun 10:04
    #2

    Jag beställde först min brudklänning där ifrån. Jag måttad e men jag var så nära en av deras storlekar så jag beställde den (skilde typ 2 cm som mest). Den sitter perfekt. Jag behöver inte göra någonting med den, mer än att strycka den :) Den är helt underbar! Det gick snabbt att få den tog ca 3-4 veckor från att jag beställde till att jag fick den på jobb.

    Brudnäbbsklänningen beställde jag också enl deras storleksguide då min syster var nära i deras mått också. Den sitter perfekt på henne och är superfin. Färgen är exakt som kartan och tyget känns fint och välsytt.

    Tärnans klänning har inte kommit än men den är påväg.

    Jag är 100% nöjd med mina beställningar och jag var beredd på att få göra lite justeringar.

  • Äldre 24 Jun 11:50
    #3

    Beställde en lång röd klänning till min dam då vi skulle på en tillställning. Måttbeställde den och fick den på 10dagar (valde en de kunde snabbsy) satt som ett fodral på henne och hon var supernöjd.
    Hon fick mycket komplimanger för sin klänning, kostnad med frakt och skatt totalt 1000:-


    Live free, ride free
  • Äldre 24 Jun 11:51
    #4

    fel av mig 1200:- var det


    Live free, ride free
  • Äldre 25 Jun 01:01
    #5
    angelica aspegren skrev 2014-06-24 10:04:59 följande:

    Jag beställde först min brudklänning där ifrån. Jag måttad e men jag var så nära en av deras storlekar så jag beställde den (skilde typ 2 cm som mest). Den sitter perfekt. Jag behöver inte göra någonting med den, mer än att strycka den :) Den är helt underbar! Det gick snabbt att få den tog ca 3-4 veckor från att jag beställde till att jag fick den på jobb.

    Brudnäbbsklänningen beställde jag också enl deras storleksguide då min syster var nära i deras mått också. Den sitter perfekt på henne och är superfin. Färgen är exakt som kartan och tyget känns fint och välsytt.

    Tärnans klänning har inte kommit än men den är påväg.

    Jag är 100% nöjd med mina beställningar och jag var beredd på att få göra lite justeringar.


    Kul att du är nöjd! Är osäker på om man vågar beställa tärnkänningar därifrån... Hur länge sen var det du fick hem färgprovet?
  • angeli­ca aspegr­en
    Äldre 25 Jun 12:30
    #6

    Ja, jag var likadan speciellt eftersom jag skulle ha 2st som skulle vara i sama färg och jag var rädd för att färgerna skulle vara olika. Jag var också orolig för att det skulle vara dåligkvalitet eller för att de inte skulle passa men jag är sjukt nöjd!

    Jag beställde kartan i slutet av Augusti förra året. Men jag beställde klänningarna nu för 1-2 månader sedan.

    Min karta är dock lila inte vitt som på bilden men den är fortfarande aktuell :)

  • angeli­ca aspegr­en
    Äldre 30 Jun 10:48
    #7

    Den finns fortfarande kvar!

Svar på tråden Färg och tygprov från Jenjenhouse