• Äldre 20 Jun 09:34
    17248 visningar
    6 svar
    6
    17248

    Någon som har provat Prima Catering i Stockholm?

    Hej hej!

    Jag och min fästman funderar på att anlita Prima Catering i Stockholm för vår bröllopsfest, men vi har inte kunnat hitta några omdömen. Därför undrar vi om någon här har anlitat dem och vad ni i så fall tyckte om dem?

    Tacksam för svar!

  • Svar på tråden Någon som har provat Prima Catering i Stockholm?
  • Äldre 29 Jul 10:48
    #1

    Hej!

    Vi funderar på samma sak. Hur gick det? Hade ni Prima Catering till er bröllopsfest?

  • Äldre 2 Aug 15:55
    #2

    Är också intresserad om någon har erfarenhet av Prima Catering!
    Vi ska dit idag och prova maten vi ev ska beställa.

  • Äldre 12 Aug 12:07
    #3

    Hur har det gått för er? Någon som kan säga något om dom?
    //E

  • Äldre 1 Sep 15:24
    #4

    Hej! Vi är oxå inne på Prima Catering men kan inte hitta några resensioner på nätet. Hur har det gått för er? Verkar det ok? Var ni där och smakade på maten @SanneK?

    //L

  • Äldre 2 Apr 13:34
    #5

    Jag anlitade prima Catering och jag har inget bra att säga.

    Vi fick aioli, potatis och sallad för 30 personer.

    Lax och kyckling för 8 personer fast vi beställde för 10 personer. Aioli kan vi nog äta till augusti om vi vill.

    Maten var god men inte mer avancerad än att jag kunde göra det själv. Melon och mangosallad var vanlig grönsallad med lite melon i. Salladen var vanlig isbergssallad.

    Alla priser visas upp utan moms och det står att det kostar 200 kr utkörning.men det är bara enkel väg.

    Anlita inte dessa om ni vill ha bra fördelad mat och något utöver det extra. Kändes som att man stått och gjort det hemma i köket.

  • Äldre 19 Jan 10:09
    #6

    Det finns två företag som heter ?Prima? och erbjuder catering i Stockholm. PrimaDelikatesser.se är en riktig butik som ligger i Hötorgshallen i Stockholm och har funnits sen 70-talet. Deras catering är riktigt bra! Sök på bilder eller ?primdeli? på instagram. Det andra företaget som heter PrimaCatering.se är endast en anonym hemsida där det inte står någonting om vem som står bakom företaget, en bluff-firma alltså. Beställ aldrig catering från ett företag som endast visar upp en fin hemsida på nätet utan riktiga människor som står bakom. Just saying...

Svar på tråden Någon som har provat Prima Catering i Stockholm?