• klili

    Håruppsättning

    Hej, 

    jag undrar hur mycket ni har betalat för bruduppsättning? Ingick provuppsättning eller bara konsulation? och vem var stylisten?

    Jag har bokat tid hos fadi i rinkeyby och bokade tid för provuppsättning idag, när jag går dit så pratar han bara och sen var det klart. Han sa att det bara ingick konsultation och inte provuppsättning. Blev riktigt upprörd eftersom det inte var det hon sa på telefon. Nu vet jag inte om jag ska avboka min tid där eller göra uppsättning där utan prov....

  • Svar på tråden Håruppsättning
  • Ello

    Jag har haft en konsultation som kostade 300 kr. Jag har sett att på andra ställen ingår konsultation men jag valde denna då det finns smink på samma plats.

    Uppsättning kostar från 1600 kr (1.5 timmar). Hon trodde det skulle ta 1.5-2 timmar och att det skulle landa på 2000.

    Lite för dyrt tycker jag egentligen men men.

  • Marie Malmö

    Salongen jag valde hade en bruduppsättning där man får en provuppsättning (tror jag i alla fall), champagne etc. för 2000 kr, tror jag det var (2 timmar). Jag valde dock en vanlig uppsättning (1,5 timmar) och betalde 825 kr.

  • johanham

    Jag har bokat tid för uppsättning på Stubb & Lugg i Eskilstuna. Det kostar 1500kr för både uppsättning och provuppsättning! Kolla om den kedjan finns där du bor!

  • Monicator

    Jag betalade 1200:- i Stockholm och då ingick hår, smink och konsultation som innebar att håret sattes upp och sminket provades fram tills jag blev nöjd med färgerna. Nu var jag mycket ombytlig och ändrade mig några gånger. Men på dagen var jag supernöjd. Tjejen skickade med ett läppstift gratis eftersom jag hade slarvat bort påsen där mitt eget läppstift låg. Hon skickade också med några ark papper som hade en speciell uppsugningsförmåga som gjorde att Make up höll och den blanka ytan i ansiktet försvann när vi fotograferades. Allt blev helt perfekt.

    Länk till henne: Beautybyw.devote.se

Svar på tråden Håruppsättning