• Äldre 11 Jun 18:42
    2722 visningar
    6 svar
    6
    2722

    Var hitta liknande håraccessoar?

    Jag har inte egentligen tänkt ha slöja, men så hittade jag den här snygga skapelsen inne på Alfred Angelo. Dessvärre är de stenhårda med licenser för butiker och jag hittar inga riktiga webshoppar med dem. Därför undrar jag om någon sett något liknande i någon webshopp eller rentav köpt en. :)

  • Svar på tråden Var hitta liknande håraccessoar?
  • Äldre 11 Jun 22:19
    #1

    Sett har jag gjort på nätet lite överallt... men kommer inte ihåg vilka sidor.

  • Äldre 11 Jun 22:46
    #2

    Kan du inte prova att göra den själv... Ser ganska enkel ut att göra.... Eller det kanske bara är jag för att jag gör egna smycken haha =P

  • sötnöt­en
    Äldre 12 Jun 10:08
    #3

    Jag vet inte om allt detta sitter ihop eller om silkesbandet och slöjan är ett och tiaran ett, har inte hittat någon webshop tyvärr. Dessutom kan det enbart varit en accessoar som använts vid fotningen, men kontakta alfredo och fråga om de vet vem som gjort det eller var det går att få tag på :)

  • Äldre 12 Jun 10:20
    #4

    Det ser ut som om det är ett sidenband med kristaller på och så har dem antingen sytt fast organza/tyll på sidenbandet så det blir en slöja eller så är det en separat slöja på kam

  • Äldre 13 Jun 14:01
    #5

    Balunz.se har liknande hårsmycken iallafall, men inte med fastsatt slöja.

  • Äldre 14 Jun 10:00
    #6
    sötnöten skrev 2014-06-12 10:08:20 följande:

    Jag vet inte om allt detta sitter ihop eller om silkesbandet och slöjan är ett och tiaran ett, har inte hittat någon webshop tyvärr. Dessutom kan det enbart varit en accessoar som använts vid fotningen, men kontakta alfredo och fråga om de vet vem som gjort det eller var det går att få tag på :)


    Det är en accessoar som de säljer så det är nog ett stycke, problemet är att ingen butik i min närhet har just dessa accessoarer. :P
Svar på tråden Var hitta liknande håraccessoar?