• Äldre 11 Jun 08:44
    2498 visningar
    3 svar
    3
    2498

    Fotograf eftersökes för ett Ljusteröbröllop (Stockholms skärgård) i Oktober 2014

    Hej,

    Jag heter Linda Engström och jag eftersöker en fotograf för den 11e oktober på Ljusterö. Jag är ute efter talang mer än mycket erfarenhet då vi gärna vill hjälpa till med erfarenhet etc. Vi kommer tex att få tårtan bakad och dekorerad av konditoristudenter. Vi är ute efter fotografi under cermonin och bilder efteråt för porträtt etc. Vårat största behov är just för bröllopsbilden var det gäller arrangemang, redigering osv. Vårat enda krav är att vi har tillgång till alla bilder tagna under dagen, inte endast de redigerade.
    Vi ser helst också att du pratar god engelska då min blivande är från Nya Zealand. Bröllopet är inte för formellt och mest familj den 11e Oktober på Ljusterö, norr om Åkersberga.

    Arvode får diskuteras beroende på erfarenhet, normalt arvode, reseavstånd (vi ser helst att du är någorlunda lokal) osv.

    Mvh

    Linda och Seth

  • Svar på tråden Fotograf eftersökes för ett Ljusteröbröllop (Stockholms skärgård) i Oktober 2014
  • Äldre 12 Jun 01:35
    #1

    Hej Linda,

    Jag skulle gärna föreviga er dag och är ledig den 11:e oktober.
    Kika in på min hemsida för att se min portfolio och hör av dig så att vi kan gå igenom lite mer vad ni har tänkt er.
    Jag gillar att berätta en historia med mina bilder och är gärna med från förberedelserna och fram till att festen börjar avta.

    Hälsningar
    Daniel Gual
    www.gual.se

  • Äldre 25 Jun 11:51
    #2

    Hej!

    Jag heter Kristina malmqvist och jag är en porträtt- och bröllopsfotograf med bas i Göteborg.
    Jag är ledig den 11 oktober och fotar jättegärna er dag!
    Hör gärna av dig om det är så att ni inte hittat er favoritfotograf för er stora dag :)

    Med vänlig hälsning /Kristina
    www.kristinamalmqvist.com
    info@kristinamalmqvist.com

  • Äldre 7 Oct 02:12
    #3

    Har skickat ett meddelande till dig med lite tips, men då det är så nära inpå så har det säkert redan löst sig. Startar man ett tråd som du så får man mest reklam från olika yrkesfotografer. :)

Svar på tråden Fotograf eftersökes för ett Ljusteröbröllop (Stockholms skärgård) i Oktober 2014