Köpes: knoppalakan önskas!
Jag skulle behöva knoppalakan, ca 30 st, till mitt kommande bröllop. Jag har ingen brådska! Finns det nån vänlig själ i Stockholmsområdet som har såna att sälja till mig?
Jag skulle behöva knoppalakan, ca 30 st, till mitt kommande bröllop. Jag har ingen brådska! Finns det nån vänlig själ i Stockholmsområdet som har såna att sälja till mig?
Hej
Jag har 20 st om jag inte minns fel.
15 kr/st.
Intresserad??
Birgitta
Mycket möjligt. Var finns de?
Jag kommer ha ca 60st till salu efter 9 Augusti i sthlms trakten om det inte är försent då
Inte försent! Jag är ute i god tid Vad vill du ha för dem? Och var i Stockholm finns de?
Skönt
I Vallentuna finns de, norrort, ca 800:- för alla?
Inte säker på exakt hur många det är men ska vara minst 60st i alla fall.
Jag måste nog avvakta då. Vi har en väldigt ansträngd budget...:-S det blir nästan lika många pengar att köpa nya, då vi bor en bit bort från Vallentuna...
Men tack i alla fall.
Jag måste nog avvakta då. Vi har en väldigt ansträngd budget...:-S det blir nästan lika många pengar att köpa nya, då vi bor en bit bort från Vallentuna...
Men tack i alla fall.
Kommer ha orange tema... Vi valde mellan orange och lila men karln fick välja. han ska väl få vara lite delaktig han me! Men det blir skitsnyggt... Hade inte tänkt att ha stolsöverdrag men stolarna på lokalen är ljusrosa på sits och ryggstöd och det rimmar illa med orange... Då blev det till att försöka få in överdrag i budgeten också:-P