• Äldre 7 Jun 22:25
    6206 visningar
    10 svar
    10
    6206

    Bild på era ringar från titanringar.com

    Hej,
    Jag har kontaktallergi mot allt möjligt: nickel, kobolt mm så jag är nästan helt säker på att jag ska köpa ring i titan. Jag tycker att många ringar hos titanringar.com är jättefina men det är svårt att avgöra hur de ser ut i verkligheten (av deras bilder). 

    Ni som har köpt titanringar från titanringar.com, kan ni lägga ut bild på era ringar här så man ser hur de ser ut. Är ni nöjda med service och kvalitén?

  • Svar på tråden Bild på era ringar från titanringar.com
  • Himla
    Äldre 8 Jun 03:50
    #1

    Undrar samma sak...letar fortfarande efter rätta ringarna och har också varit inne på deras sida...

  • Äldre 8 Jun 09:53
    #2

    Jag har en titanring som förlovningsring, dock inte från titanringar.com utan från zeezeen. Jag kan lägga upp en bild på den om ni vill se hur den ser ut?

  • Äldre 8 Jun 21:03
    #3
    AnnelieK skrev 2014-06-08 09:53:36 följande:

    Jag har en titanring som förlovningsring, dock inte från titanringar.com utan från zeezeen. Jag kan lägga upp en bild på den om ni vill se hur den ser ut?


    Om du har möjlighet så lägg gärna ut bild på din ring :)
  • Äldre 9 Jun 13:06
    #4

    Här är min ring, en 4 mm bred, slät och blank ring. nu är det 2,5 år gammal så den har blivit lite matt.

  • Äldre 9 Jun 14:33
    #5

    Jag har också en titanring som inte är beställd från den sidan.
    (enstensringen...)

  • Äldre 9 Jun 18:03
    #6
    a ring on my finger skrev 2014-06-09 14:33:11 följande:

    Jag har också en titanring som inte är beställd från den sidan.
    (enstensringen...)


    Vart har du köpt dina ringar? De är jättefina :)
  • Äldre 9 Jun 21:12
    #7
    a ring on my finger skrev 2014-06-09 14:33:11 följande:

    Jag har också en titanring som inte är beställd från den sidan.
    (enstensringen...)


    Min vigselring (enstensringen) är titanium 3D solo.
    Tror det hette Ur och guld i Mariestad (osäker på namnet) men finns att köpa på flera ställen både på nätet och i fysiska butiker.

    Förlovningsringen är inte titan utan en Thomas Sabo-ring
  • Himla
    Äldre 24 Jun 07:16
    #8

    De här är ringarna jag fastnat för till 99,9 %. Hittade dom på Två hjärtan i Skärholmen, den nedre ringen är som en alliansring nedtill i blanktitan men 12 swarovski cz med en överdel i matt titan, den övre är en smalare alliansring som matchar med 12 cz. De är från 3D Titan men det var deras egen, två hjärtans, guldsmed som ritat just den modellen med den steninfattningen. .

  • Himla
    Äldre 24 Jun 07:16
    #9

    Bra om man kanske skickar med bilden haha

  • Pernil­la S
    Äldre 24 Jun 08:23
    #10

    Jättefina ringar Himla.
    Dina oxå a ring on my finger.

Svar på tråden Bild på era ringar från titanringar.com