• Äldre 2 Jun 20:39
    2849 visningar
    11 svar
    11
    2849

    vad ska jag ha på mig på natten???

    ja vad är liksom lämpligt att ha på sig på natten??

    vill ha era tips på allt

    hur kan jag vara extra sexig för min man??


    Planerar mitt underbara bröllop i 2015 MAJ
  • Svar på tråden vad ska jag ha på mig på natten???
  • Äldre 2 Jun 20:43
    #1

    Förslagsvis ingenting

    Men jag älskar 50 shades-kollektionen på Kappahl och jag köpte själv underkläderna därifrån. De är dessutom bekväma och lätt att fortsätta använda!

  • Äldre 2 Jun 21:51
    #2

    jag hade på mig en sexig spetsbody under brudklänningen och den fick han ju givetvis se först på bröllopsnatten. 

    några andra kläder för natten köpte jag aldrig det är ju naken och med en god parfym man är som bäst...  

  • Äldre 3 Jun 06:05
    #3

    Bröllopsnatten så ramlade vi i säng vid halv 5 och somnade omedelbart. (Vi skulle upp kl 8 för att äta frukost med alla gästerna) I stället så har vi extra romantik varje natt sedan dess, gifte oss den 24 maj. Jag har extra fina underkläder varje natt och han lägger små presenter på min huvudkudde varje kväll :)

  • Alylly­ra
    Äldre 3 Jun 10:26
    #4

    Säger som de andra: ingenting.

    Jag hade vanliga, hudfärgade trosor och Freebra under dagen, och när vi gick och la oss så bara tog jag av det och körde på. Satsade aldrig på något snyggt att ha under, vi kom ändå inte i säng förrän halv 4 och vid det laget vill man bara köra på...

    Men om ni planerar att ha lite egen, romantisk tid på kvällen så välj något som du känner dig snygg och bekväm i. Alternativt något som du vet att han gillar...

  • Äldre 3 Jun 20:20
    #5

    jag kan säga så här att det är väldigt väldigt få som faktiskt orkar ha sex på bröllopsnatten. oftast är man så trött efter dagens ansträngande och riktigt långa dag att man bara njuter av att få krypa ner i säng och somnar så fort man lägger huvudet på kudden.  Så var det för oss .  Man tänker inte direkt på sex när man rumlar in på hotellrummet kl 4 på morgonen. Då tänker man bara på sova. 

    Vi orkade ingenting på hotellrummet, vi kröp långt ner under täcket och bara låg och kramades och där nånstans somnade vi för natten.  Sex tog vi på morgonen innan hotellfrukosten och det tog vi ståendes i duschen för jag hade fått mens under natten.. 

    Så för att slippa besvikna miner så satsa istället på att köpa något snyggt till natten efter bröllopsnatten. Då när ni har tid och är utvilade och ni kan ha skönt första natten som gifta hemma i er egna säng. 

  • Äldre 3 Jun 20:30
    #6

    Jag sov i en gammal utsliten T-shirt och underbyxor.


    Att jag tog mig upp på övervåningen och i säng är en ren bravad ;) 


     


    Men om du vill ha något speciellt så skulle jag nog säga att det sexigaste du kan ha är något som du känner dig bekväm i.
    Om du ska köpa något "extra sexigt" så kan det sluta i att du känner dig obekväm och som om ni "måste" ha sex oavsett om du har lust med det eller inte.
    Köp inget dyrt, en negligé från KappAhl eller Lindex duger gott och så ett par snygga underbyxor :) 

  • Äldre 3 Jun 21:15
    #7
    Nyfiken gul , nu fru skrev 2014-06-02 21:51:27 följande:

    jag hade på mig en sexig spetsbody under brudklänningen och den fick han ju givetvis se först på bröllopsnatten. 

    några andra kläder för natten köpte jag aldrig det är ju naken och med en god parfym man är som bäst...  


    Nu skulle man behöva en gilla knapp. (Tumme upp).

    Jag har köpt ett par sexiga sköna trosor som jag kommer ha under klänningen, samt min wonderbra. De kör jag på hela dagen tills de åker av ;)
    Planerar bröllop 2014-06-20. fjarilkarin.blogg.se
  • Äldre 3 Jun 22:20
    #8

    jisses, jag räknar med att knappt orka ta av klänningen efter festen,
    men för den med mer energi skulle jag gå in på typ evas underkläder eller feminint.se  och kolla något som man kan känna sig bekväm OCH sexig i.

    O kanske tänka lite på vilken karl man har o hans preferenser.
    Hade jag köpt nån typ korsett utan kupor och string öppen i grenen hade MIN karl garvat ihjäl sig, och jag hade förmoligen känt mig himla utklädd och det hade bara blivit FAIL. Gillar han sånt och du känner dig bekväm så super! Go for it :)
    Men av det jag hört så är det många som har "gjort sig till" för att det ska vara sexigt och speciellt och det mer har slutat i obekväma stunder. Var hellre helt näck under än obekväm :)

  • Äldre 3 Jun 22:44
    #9

    Kommer inte ihåg vad jag hade på mig. Jag somnade frst i badet, bastun och sen i soffan. maken fick vcka mig så jag la mig i sängen. Då vad man har på sig spelar ingen roll :)

  • Äldre 4 Jun 09:17
    #10

    Om du vill ha något fint på bröllopsnatten så tror jag på att satsa på ett fint nattlinne, inte någon spetsbody, bh-set med strumpebandshållare eller annat som kräver ansträngning att både ta på och ta av :)

    Ett nattlinne är både romantiskt fint, lätt att ta på och av och skönt att sova i om ni bara däckar i säng.

  • Äldre 11 Jun 17:02
    #11
    Caledonia skrev 2014-06-02 20:43:16 följande:

    Förslagsvis ingenting

    Men jag älskar 50 shades-kollektionen på Kappahl och jag köpte själv underkläderna därifrån. De är dessutom bekväma och lätt att fortsätta använda!


    Håller med.... ;)   :)  

    Men jag förstår din tanke.....
    Juli 2016
Svar på tråden vad ska jag ha på mig på natten???