• Äppelpaj

    Säljes: Oanvänd lång spetsslöja

    Säljer en lång slöja med underbar spetskant. Inköpt på Lillys butik i Stockholm i början på maj. Helt oanvänd, endast provad inomhus vid enstaka tillfälle. 2.5 meter lång.
    Säljes pg. av felköp. Slöjan är i ivory, jag insåg för sent att jag behöver en vit.

    Nypris 1949 kr. Mitt pris: 1450 kr

    Skicka PM eller skriv här om intresse finns. Slöjan finns i Örebro, vid frakt till annan ort tillkommer priset för frakt.

    Bild på slöjan finns här: www.lilly.nu/shop/details/02-2017-cr-250

  • Svar på tråden Oanvänd lång spetsslöja
  • Ninan02
    Äppelpaj skrev 2014-05-22 17:59:46 följande:

    Säljer en lång slöja med underbar spetskant. Inköpt på Lillys butik i Stockholm i början på maj. Helt oanvänd, endast provad inomhus vid enstaka tillfälle. 2.5 meter lång.

    Säljes pg. av felköp. Slöjan är i ivory, jag insåg för sent att jag behöver en vit.

    Nypris 1949 kr. Mitt pris: 1450 kr

    Skicka PM eller skriv här om intresse finns. Slöjan finns i Örebro, vid frakt till annan ort tillkommer priset för frakt.

    Bild på slöjan finns här: www.lilly.nu/shop/details/02-2017-cr-250


    Hej,

    Jag är jätteintresserad av att köpa din slöja!

    Har du fler bilder?
  • Äppelpaj

    Har tyvärr inga fler bilder. Om du fortfarande är intresserad så skicka din mailadress så tar jag några foton av slöjan åt dig :)

  • Lillaemma

    Hej!k jag är jätteintresserad av dkn slöja om den möjligtvis finns kvar? Men vad menas med ivory? Dum fråga kanske.... Kan du skicka fler bilder till min mail? ????

    Med vänlig hälsning, Emma

Svar på tråden Oanvänd lång spetsslöja