Köpes: Söker klänning i Gbg
Finns det någon i Göteborgsområdet som vill sälja en brudklänning i ca stl 36? Jag vill ha släp och snörning i ryggen...
Finns det någon i Göteborgsområdet som vill sälja en brudklänning i ca stl 36? Jag vill ha släp och snörning i ryggen...
Hej!
Bor inte gbg men har en klänning som stämmer in på dina önskemål.
Hör gärna av dig!
Den är ärmlös, har en bolero över=)
Mvh Annika
när behöver du ha den, och måste det vara snörning i ryggen?
Är precis påväg att lägga ut min, släpet är fantastiskt dock knappar i ryggen (trodde jag ville ha snörning tills jag hittade denna.. La Sposa 2014 Glamour collection - ILAURITA)
Det är en 38:a men jag fick ta in den (stress-tappade kilon=najs ;) ) så sömmerskan skojade om att jag borde haft en 36:a som vi sydde in den till..
Avvaktar till kvällen med att lägga ut den om du är intresserad ring +46702749295
Hej
Jag har en klänning från Lilly som stämmer överens med din beskrivning.
Jag bor dock inte i Göteborg utan i Falkenberg.
Är du intresserad skickar jag gärna fler bilder och du är självklar välkommen och prova.
Till klänningen medföljer självklar underkjolen som jag hade till.
När skall du gifta dig?
Gifter mig 16/8.
Mallav, du har PM.
ska leta efter din annons Lena
Vanja, nu har jag skickat lite bilder till dig på mailen.
Om du inte hittar annonsen så kan jag skicka fler bilder.
Gör gärna det Lena!
Jag har en klänning med snörning och släp!:)
Den ligger ute här med bilder, annars kan jag skicka bilder när jag har tillgång till dator om det är intressant.
Finns även en underkjol till den!
Hej !
vill ni få fina bröllops bilder men ändå komma billigt undan, kan lova er
att jag kommer ge full kärlek till er fina dag...
tycker att det är onödigt att betala mycket pengar för bröllopsbilder eller vad man nu vill ha som ett minne på kort. Själv när jag skulle gifta mig letade jag efter fotograf men herre gud va dyrt det va och då kom jag och min man på att ta vårt foto till
högre nivå och bevisa att man kan ta fina foto även om fotografen är billig..
Vi har precis startat med öppnad sida och facebook sida tveka inte det minsta att
kontakta <3 .. Lovar er ni kommer bara älska bilderna !!
Här har ni Hemsidan !!
www.emy-photography.com/
Hej
Jag la ut en annons igår om en Lilly klänning med snörning och släp, dock storlek 38 men det är snörning så det är mycket möjligt att den passar ändå eftersom man kan snöra åt den.
Jag bor i Göteborg så vill du prova den är det bara att höra av sig, 0730404334