• AkJ
    Äldre 20 May 11:55
    10844 visningar
    20 svar
    20
    10844

    Vill läsa din bröllopsblogg!

    Hittade några trådar i detta ämne, men de var så gamla så jag startar en ny. 

    Jag bröllopsbloggar, mest för att komma ihåg allt efteråt, och jag vill läsa andras bröllopsbloggar också! (Det är roligare att fråga här än att googla). 

    Så: bröllopsbloggar du, kan du inte länka så vi andra kan ta del av det du skriver?


    Följ min bröllopsblogg! 1/11 2014 är det dags - brollopjj.wordpress.com
  • Svar på tråden Vill läsa din bröllopsblogg!
  • AkJ
    Äldre 20 May 11:56
    #1

    Och för att svara själv: min bröllopsblogg finns här: brollopjj.wordpress.com


    Följ min bröllopsblogg! 1/11 2014 är det dags - brollopjj.wordpress.com
  • Äldre 23 May 09:18
    #2
  • Äldre 23 May 09:51
    #3

    julialex.blogg.se/

    Min är dock låst just nu, vill inte avslöja några planer för gästerna. Men borde väl vara säkert att skriva ut här... ;)

    Den är inte helt bröllopsinriktad dock, då jag bloggat till och från sedan 2007. :)

    Anv: mauisha
    Lös: aziza


    7 juni 2014
  • Plätti­s
    Äldre 23 May 10:06
    #4
    Caisa skrev 2014-05-23 09:51:24 följande:

    julialex.blogg.se/

    Min är dock låst just nu, vill inte avslöja några planer för gästerna. Men borde väl vara säkert att skriva ut här... ;)


    Det kan vara bra att tänka på att BT är ett öppet forum och man behöver inte vara medlem för att läsa de inlägg som skrivs. Så om man söker på din bloggadress får man upp den här tråden. 
    Om du vill ta bort ditt inlägg rapporterar du det själv genom att trycka på "Anmäl" på inlägget :)

    Min bröllopsblogg är www.brollopstorget.se/wordpress/adinfinitum/ 
    Jag är inte särskilt jätteaktiv, och har precis börjat. Bloggar sedan tidigare på annan adress, men om helt andra saker. 
    Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • Äldre 23 May 10:23
    #5

    swedeoncrete.blogspot.gr/search/label/Bröllopet  

    bloggar inte bara om bröllopet, men länken går bara till kategorin bröllop. Gifter mig 7 juni på Kreta. 

  • Äldre 23 May 11:14
    #6
    Plättis skrev 2014-05-23 10:06:03 följande:
    Det kan vara bra att tänka på att BT är ett öppet forum och man behöver inte vara medlem för att läsa de inlägg som skrivs. Så om man söker på din bloggadress får man upp den här tråden. 
    Om du vill ta bort ditt inlägg rapporterar du det själv genom att trycka på "Anmäl" på inlägget :)

    Min bröllopsblogg är www.brollopstorget.se/wordpress/adinfinitum/ 
    Jag är inte särskilt jätteaktiv, och har precis börjat. Bloggar sedan tidigare på annan adress, men om helt andra saker. 
    Vet att det är öppet och tänkte på det, men tror verkligen inte att någon av de som är bjudna är här och läser. Kommer att öppna bloggen efter bröllopet också, och det är bara två veckor kvar. Så det känns lugnt. Tack ändå! :)
    7 juni 2014
  • Plätti­s
    Äldre 23 May 12:15
    #7

    Jamen dåså! :) Annars brukar många inte tänka på att BT är en öppen sida och alla kan hitta hit. 


    Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • Äldre 23 May 12:43
    #8

    Vi har en blogg på vår bröllopssida: brollop.dunkers.nu/ :)

  • Äldre 26 May 20:33
    #9

    Jag bloggar lite om mitt bröllop samt om livet annars också.

    http://fjarilkarin.blogg.se


    Planerar bröllop 2014-06-20. fjarilkarin.blogg.se
  • AkJ
    Äldre 27 May 16:24
    #10

    Kul med länkar! Nu ska jag börja läsa. :)


    Följ min bröllopsblogg! 1/11 2014 är det dags - brollopjj.wordpress.com
  • Äldre 13 Aug 11:53
    #11

    Åh vad kul. Min blogg heter. brollopsdrom.blogg.se och är helt ny, Söker nu själv lite andra bloggar att läsa. :D

  • AkJ
    Äldre 13 Aug 12:01
    #12
    Sussiluskan skrev 2014-08-13 11:53:54 följande:

    Åh vad kul. Min blogg heter. brollopsdrom.blogg.se och är helt ny, Söker nu själv lite andra bloggar att läsa. :D


    Kul! Ska genast börja följa din. :)
    Följ min bröllopsblogg! 1/11 2014 är det dags - brollopjj.wordpress.com
  • Äldre 13 Aug 13:19
    #13
    AkJ skrev 2014-08-13 12:01:11 följande:
    Kul! Ska genast börja följa din. :)
     Kul, Och jag börjar läsa din, Har redan fått massa inspiration. Tackar för det :)
  • AkJ
    Äldre 13 Aug 13:34
    #14
    Sussiluskan skrev 2014-08-13 13:19:54 följande:
     Kul, Och jag börjar läsa din, Har redan fått massa inspiration. Tackar för det :)
    :)
    Följ min bröllopsblogg! 1/11 2014 är det dags - brollopjj.wordpress.com
  • Äldre 15 Aug 14:13
    #15

    Jag tyckte det var svårt att släppa allt kring bröllop efter jag gifte mig så jag har fortsatt att bröllopsblogga :)
     
    www.wonderfulweddings.se/


  • Äldre 18 Nov 08:42
    #16

    Jag har precis börjat och än har vi ca 10 månader kvar. Men ni är givetvis välkomna att kika in :)


     


    thiswedding.blogg.se/

  • Äldre 22 Nov 22:18
    #17

    Trots att vi har knappt två år kvar till bröllopet så har jag redan börjat planera! :)

    Fruzetterblad.blogg.se

    Anv. Kochen

    Lösen. Mjau

  • Äldre 10 Dec 08:44
    #18

    Tipsar om www.thoselovelydays.se en ny svensk bröllopsblogg!

  • Aniara­4
    Äldre 19 May 23:06
    #21
     skrev 2015-05-19 22:56:29 följande:

    Hej! Jag drog precis idag igång en site som jag kommer driva tillsammans med min framtida maka. =) 

    Ta gärna någon minut och kika runt på det övriga vi gjort där och berätta vad du tror om vår idé. =)


    Jag tror Bröllopstorget kommer att bli sura över att du marknadsför en delvis konkurrerande kommersiell sajt med otillåten reklam i deras forum.
  • Äldre 26 May 09:07
    #20
Svar på tråden Vill läsa din bröllopsblogg!