• Äldre 19 May 09:36
    1833 visningar
    4 svar
    4
    1833

    Funny or not?

    Jack har varit hos tandläkaren och fått sig en buzz. Så här var deras resa hem.
    Yaaay or Naaay



    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Funny or not?
  • Himla
    Äldre 19 May 11:02
    #1

    Roligt att titta på Yaaay men tycker inte om att folk hängs ut på nätet i skämmiga situatuioner. Lite övergrepp  tycker jag så Naay för att jag tycker synd om killen.

  • Äldre 19 May 11:03
    #2
    Himla skrev 2014-05-19 11:02:00 följande:

    Roligt att titta på Yaaay men tycker inte om att folk hängs ut på nätet i skämmiga situatuioner. Lite övergrepp  tycker jag så Naay för att jag tycker synd om killen.


    Så känner jag med
    Jag skrattade åt situationen. Han är ju helt underbar men jag hoppas att han fick tycka till innan den publicerades på youtube.
    Tack för ditt svar och din röst!
  • Himla
    Äldre 19 May 13:38
    #3
    Forumvärd skrev 2014-05-19 11:03:19 följande:
    Så känner jag med
    Jag skrattade åt situationen. Han är ju helt underbar men jag hoppas att han fick tycka till innan den publicerades på youtube.
    Tack för ditt svar och din röst!
    Jag har själv blivit opererad och har inte alltid varit så himla taktisk på uppvaket.... En gång fick jag massa lugnande innan jag skulle sövas och skrattade och pekade finger åt kirurgen som skulle operera mig och skrek Titta vad fuuuuul han är?!!! Får man se ut så där och ha såstooooor nääääsa...haha lagom kul när han kom upp nästa dag och pratade igenom operationen. Skämmigt värre....
  • Äldre 20 May 09:45
    #4
    Himla skrev 2014-05-19 13:38:15 följande:
    Jag har själv blivit opererad och har inte alltid varit så himla taktisk på uppvaket.... En gång fick jag massa lugnande innan jag skulle sövas och skrattade och pekade finger åt kirurgen som skulle operera mig och skrek Titta vad fuuuuul han är?!!! Får man se ut så där och ha såstooooor nääääsa...haha lagom kul när han kom upp nästa dag och pratade igenom operationen. Skämmigt värre....
    Haha ja huvva ja. Det händer mycket på pre.op
Svar på tråden Funny or not?