• Sahara

    Fin festlokal för mindre bröllop i gbg.

    Hej! 
    Jag och min sambo håller nu på att planera vårt bröllop vi ska ha nästa sommar. Eftersom vi ska ha ett litet bröllop på ca 30 gäster letar vi efter en mindre lokal, Vi är inte intresserade av de "bröllopskit" där de ordnar allt ifrån brudskål till dekorationer till tårtan. (lite utanför vår budget plus att vi gärna vill välja lite mer fritt)

    Så vi letar efter en lokal som är relativt liten, vi vill inte att det ska kännas ödsligt.
    Gärna en lokal som ligger lite lantligt kanske på hisingen. Perfekt om de har porslin och sådant.

    Men hursomhelst, ALLA förslag på lokaler för litet bröllop i göteborgsområdet uppskattas.

    Någon som har något tips? :)

  • Svar på tråden Fin festlokal för mindre bröllop i gbg.
  • iso

    det finns ju ett ställe på hisingen som heter typ aftonstjärnan eller nåt sånt. ligger bredvid en bio/teater och ska vara ganska billigt och enkelt på ett charmigt sätt. inte jättestort heller. 

  • WesternCape

    Vi var extremt sugna på överås innan vi kom fram till att vi var för lata för att göra något själv. Man får fixa egen mat och dricka plus. Laghot stort skulle jag säga beroende på hur ni tänker bordsplaceringen. Blir de plats över så slipper ni ju brytaborden för dans. Dessutom ser det ut som ett litet slott!

Svar på tråden Fin festlokal för mindre bröllop i gbg.