• Äldre 23 Apr 10:37
    2350 visningar
    6 svar
    6
    2350

    Har du haft en bra påsk

    Hur har ni haft det i påsk?
    Blev det mycket god mat, påskkärringar och annat skoj?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du haft en bra påsk
  • Äldre 23 Apr 10:52
    #1

    Jag har jobbat nästan hela påsken :) 


    Men det har min plånbok tyckt om, så det känns bra :) 
    Jag avslutade med en härlig sy-träff i vår lokala del av medeltids-sömnads-gruppen som jag startade på FB för ca 9 månader sedan.
    Tiden bara sprang iväg, vi hade avsatt 3 timmar, men när jag kollade för att se om det snart gått 3 timmar så hade det gått drygt 5 :P

  • Plätti­s
    Äldre 23 Apr 13:58
    #2

    Jag firar inte påsk, men ledig fick jag vara ändå! Halva helgen låg jag hemma i influensa, andra halvan vårstädade jag lägenheten medan sambon var på jobbet :)

    Hann även sitta ute och sola med en vän, så solbrännan är påbörjad och jag har en vackert grisrosa ton istället för min vanliga vintervita :D


    Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • Äldre 23 Apr 14:11
    #3

    vi var i stugan och myste. men vi for även ut med familj och skotra (eller jag då, min fästman gillar inte pimpelfiske så han stannade hemma den tråkisen :P) ångrar dock att jag itne klädde ut mig till påskkärring i år... menmen ^^ mycket godis blev det! 

  • Alylly­ra
    Äldre 23 Apr 14:17
    #4

    Vi hann med mycket; besök hos mina föräldrar i Falun inklusive släktträff där vi satt uppe med min kusin till halv 4 och pratade "livet", sen en och en halv dag i Stockholms skärgård med mannens familj och sen måndagen hemma med att städa ur lägenheten och mysa på balkongen. En riktigt härlig och lång helg blev det! 

  • Äldre 23 Apr 17:45
    #5

    Jodå, tors-tis i Varberg. Besök hos släkt på långfredagen, iklädd bikini lördag och söndag - det var jättehärligt väder och på måndag blev det en tur till Gekås. Tisdag hem igen...tyvärr.

  • Äldre 24 Apr 13:14
    #6

    Absolut, det är ju kyrkans största helg så jag jobbade en hel del, vilket man gärna gör just den helgen. Välbesökta gudstjänster med god stämning.

Svar på tråden Har du haft en bra påsk