• Äldre 18 Apr 15:42
    9577 visningar
    7 svar
    7
    9577

    HJÄLP! Skall köpa underkläder till min blivande fru!

    Har fått i uppgift att köpa raffiga underkläder till bröllopsnatten men vet inte riktigt hur jag skall få ihop detta på rätt sätt!

    Enda kravet är att det inte skall vara svart.

    Önskar lite hjälp med följande

    Var skall man handla? (Helst på nätet)
    Vad är det bästa alternativet i klädväg? raffset bustier babydoll????

    //Fredrik

  • Svar på tråden HJÄLP! Skall köpa underkläder till min blivande fru!
  • Äldre 18 Apr 15:46
    #1

    www.evasunderklader.se/set-underklaeder/


    Om det är något hon ska byta om till när dagen är slut så kan du köpa vad du vill, vad du skulle vilja se henne i...


    Om det är något hon ska ha på sig hela dagen så behöver det ju tyvärr vara något som passar ihop med klänningen så att inte axelbanden syns , eller ryggbandet osv...
    Och då blir det svårare. För då måste det provas i hop med klänningen.


    Men ett babydoll-set skulle kunna vara riktigt bra då det är något hon kan använda fler gånger som sov-kläder också :) 

  • Äldre 18 Apr 15:59
    #2

    Kan rekommendera www.korsetten.se de har ett stort utbud av sexiga underkläder.

    Precis som ovanstående skrev beror det på om hon ska bära det hela dagen eller byta om till det.

    En Babydoll kan aldrig bli fel och är ett jätte bra alternativ om hon ska byta om, ska hon bära det hela dagen hade jag satsat på en slimmad korsett som går att bära under klänningen.

  • Äldre 18 Apr 16:09
    #3
  • Äldre 20 Apr 10:52
    #4
    Helena1990 skrev 2014-04-18 15:59:46 följande:

    Kan rekommendera www.korsetten.se de har ett stort utbud av sexiga underkläder.

    Precis som ovanstående skrev beror det på om hon ska bära det hela dagen eller byta om till det.

    En Babydoll kan aldrig bli fel och är ett jätte bra alternativ om hon ska byta om, ska hon bära det hela dagen hade jag satsat på en slimmad korsett som går att bära under klänningen.


    Tack för tipset Helena1990 har hittat flera saker på korsetten och deras priser är ju helt enastående :)

    Tror det blir följande

    www.korsetten.se/bride-korsett
    www.korsetten.se/bride-vackert-nattlinne-med-fina-detaljer
    www.korsetten.se/oppna-vita-stringtrosor-honeymoon
    www.korsetten.se/bell-brud-strumpor

    Trosorna kanske är lite vågade men.... ;)

    Korsett trosor och strumpor för det "romantiska" och nattlinnet till natten.

    Återkommer när jag fått hem underkläderna!

    //Fredrik
  • Äldre 23 Apr 16:21
    #5
    Fångad skrev 2014-04-20 10:52:16 följande:
    Tack för tipset Helena1990 har hittat flera saker på korsetten och deras priser är ju helt enastående :)

    Tror det blir följande

    www.korsetten.se/bride-korsett
    www.korsetten.se/bride-vackert-nattlinne-med-fina-detaljer
    www.korsetten.se/oppna-vita-stringtrosor-honeymoon
    www.korsetten.se/bell-brud-strumpor

    Trosorna kanske är lite vågade men.... ;)

    Korsett trosor och strumpor för det "romantiska" och nattlinnet till natten.

    Återkommer när jag fått hem underkläderna!

    //Fredrik
    Beställde 4 saker från www.korsetten.se igår morse och det kom idag :) allt ser bra ut och jag kan bara tacka dig Helena1990 för ditt tips!
  • Äldre 21 Jan 14:44
    #6

    Jag har köpt ett underklädesset till min fru på https://esensuell.se/sv/. Underkläderna är mycket fina men de ser även bättre ut på henne.

  • Okänd
    Äldre 27 Sep 00:13
    #7
    Meddelande borttaget
Svar på tråden HJÄLP! Skall köpa underkläder till min blivande fru!