• Äldre 14 Apr 10:59
    2190 visningar
    0 svar
    0
    2190

    Prince Palace, Akalla

    Hej alla brudar och blivande brudar! Vill bara varna alla som tänkt kolla upp Prince Palace i Akalla, GÖR INTE DET! Jag och min sambo ringde ägaren i fredags för att boka tid och ställa några frågor om lokalhyra och priser, och då säger han "ingen fara vi fikar det". Redan då blev jag skeptisk på en person som säger att den ska fixa allt utan att ens veta vad vi vill ha! Vi sa iaf. att vi kunde vara där söndag mellan 12.00-12.30, men att vi skulle höra av oss innan för att säga exakt vilken tid vi kan vara framme. Han sa att vi skulle ringa en halv-timme innan, så kommer han och möter upp oss vid stället. Då ringde vi redan kl.9.00 på morgonen för att berätta att vi kommer att vara framme kl.12.00, han svarade inte, ringde igen 10.00, inget svar, vi åkte ändå och ringde igen 11.15 och då fick jag tag på honom och sa at vi är på väg. Då säger han att han är ute och "handlar" och är framme vid stället 13.00. Då blev jag förbannad eftersom vi åkte hemifrån i tron att han skulle kunna åka hemifrån och möta oss. Vi åkte ändå till stället eftersom vi var ändå på väg, och det var stängt! Vi ringde igen, då svarar han och säger att han står i duschen och kan möta oss 13.00. Vi sket i stället eftersom vi fick dåliga vibbar från början.

Svar på tråden Prince Palace, Akalla