• Äldre 5 Apr 08:59
    4210 visningar
    4 svar
    4
    4210

    Gåva till toastmadame

    Ni som har givit er toastmaster/toastmadame en gåva för sitt uppdrag, vad gav ni?

    Vi har en riktigt fantastisk toastmadame som lägger ner mycket tid och energi i vårt bröllop, och skulle gärna vilja ge henne något som tack.

    Jag funderar själv lite på antingen någon SPA-upplevelse eller det här armbandet med något tillbehör:
    www.hedbergsguld.se/c-stockholm-armband-alskad-van.html

  • Svar på tråden Gåva till toastmadame
  • Äldre 8 Apr 14:37
    #1

    Åh vilket fint armband. Det skulle jag absolut ge. Jag tror faktiskt att jag ska besälla ett till min toastmadamme. Jag funderar dock på vad jag ska ge vår toastmaster som dessutom fyller år på vår bröllopsdag... Är det någon som har någon bra idé.

  • Anonym
    Äldre 8 Apr 14:59
    #2

    Armbandet var jättefint, jag hade nog satsat på ett smycke om jag bara hade haft hysad koll på vad hon gillar. När jag var tärna åt en väninna hade hon köpt halsband åt oss, var och en fick en berlock som var speciellt utvald åt oss och en princessslipad kristall, jättefint i sig men framförallt som minne. 

    Vi tänkte ge våra följe och våra toastmastrar pluntor med deras initialer graverade. Kanske whiskyglas eller zippotändare också. 

    Manchettknappar är annars ingen dum idé om herrn ifråga brukar sådana, kanske någon an Skulltunas varianter i bröllopsfärgen? 

    Eller något lämpligt drickbart/en provning av något slag.

  • Äldre 8 Apr 15:04
    #3

    Och dat var jag som skrev det där, verkligen inte meningen att det skulle bli anonymt. :)

  • Äldre 8 Apr 15:14
    #4

    Fint armband! Vi har en toastmadame och en toastmaster, tänkte ge en arbandsklocka resp. ett fickur som ska graveras med deras namn, datum och tack för att de hjälpte oss på vår stora dag.

Svar på tråden Gåva till toastmadame