• Äldre 4 Apr 17:08
    2493 visningar
    9 svar
    9
    2493

    Hjälp! Uppläggningsfat?

    Vi ska ha buffé på vårt bröllop i helsingborg för 150 pers.
    Vi (svågern) gör all mat men var kan jag köpa billiga eller hyra uppläggningsfat? Kantiner att förvara allt i kylen i?
    Hur har ni gjort? :S

  • Svar på tråden Hjälp! Uppläggningsfat?
  • Äldre 4 Apr 19:52
    #1

    Vi ska köpa på Ö&B och eller Dollarstore. Det borde väl finnas i Helsingborg? Det finns olika såna silvriga aluminimumfat i flera storlekar där.

    Vi lägger allt på uppläggningsfat med plastfolie över, enklare för kökshjälpen att plocka fram om allt är klart :)

  • Äldre 4 Apr 19:52
    #2

    Vi ska köpa på Ö&B och eller Dollarstore. Det borde väl finnas i Helsingborg? Det finns olika såna silvriga aluminimumfat i flera storlekar där.

    Vi lägger allt på uppläggningsfat med plastfolie över, enklare för kökshjälpen att plocka fram om allt är klart :)

  • Äldre 4 Apr 21:39
    #3

    Ooo det borde jag kolla! Är det sånna böjbara man brukar ha typ rostbiff på? Om du fattar hahaha.. Jag ska kolla runt på de billigare butikerna! Tack!

  • Äldre 4 Apr 22:05
    #4

    Vi gifter oss också i Helsingborg!!!!! Får jag fråga vilken kyrka ni har valt om ni nu valt att vigas kyrkligt.

    Serrverigsfat kan du hitta i engångs artiklarna i nästan vilken livsmedelsaffär som helst :)

  • Äldre 4 Apr 22:35
    #5

    Hm.. jag skulle gärna undvika just de aluminium från tex duni.. vi gifter oss i mariakyrkan. Ni? Och när gifter ni er? Kul med andra i närheten, jag är dessutom född 91. Antar att du är född 90!

  • Äldre 5 Apr 09:51
    #6

    Vi gifter oss också i Maria kyrkan!!!!!! Den är sååå vacker & mäktig!!! Den är juh väldigt stor & vårt sällskap kommer inte fylla kyrkan på långa vägar men det gör inget!!!!! Ja jag e 90 :) vi gifter oss nästa år men har redan bokat kyrka osv... Gifter ni er detta året?

  • Äldre 5 Apr 22:28
    #7

    Ja vi gifter oss i juni! Två månader kvar!!

  • Äldre 6 Apr 10:03
    #8

    Oj det e snart!!!!!!! Hoppas du hittar uppläggningsfaten.

  • Äldre 6 Apr 22:37
    #9

    Tack! Ja jag hoppas.. ska kika runt lite och inventera mammas och svärmors köksskåp! Annars får det bli aluminium trots att jag är allergisk mot dom.. utseendet iallafall..

Svar på tråden Hjälp! Uppläggningsfat?