• Äldre 19 Mar 13:12
    2980 visningar
    5 svar
    5
    2980

    Brudmakeup i Leksand...?

    Jag ska gifta mig i Leksand nästa sommar men bor i Norrköping och har ingen koll på frisörer, osv. Fick tips om Frisörtorget, men fick veta att de inte gör brudmakeup. Skulle vara varmt tacksam för lite tips och idéer kring detta i Leksand! Gärna även för brudbukett, där jag kikat lite på Blomsterflärd men jag har inte så mycket att jämföra med...!

  • Svar på tråden Brudmakeup i Leksand...?
  • Äldre 24 Mar 19:38
    #1

    Jag ska gifta mig utanför Leksand och har bokat en tjej som kommer till oss och som gör både hår och smink. Har hört gott om henne (var på väg att avboka men ångrade mig) men har inte provuppsättning/prov make-up förrän i juni kanske. Kan återkomma efter det :)

  • Äldre 21 Apr 18:54
    #2

    Hej,
    Jag undrar samma sak!
    Har hört att Marika Särnfelt som ägde My Lady förut ska vara bra men jag har inte kontaktat henne (än) då det är för tidigt. Kanske Kicks gör make up?
    Själv är jag sugen på Hos Frisören men det är mest för att en bekant jobbar där. Jag tror dem gör make up också.
    @Brud140816: skriv gärna i denna tråd igen sen i sommar när du gjort provuppsättning och make up! Vem är det du bokat?

  • Äldre 28 Apr 21:50
    #3
    Kala skrev 2014-04-21 18:54:16 följande:

    Hej,
    Jag undrar samma sak!
    Har hört att Marika Särnfelt som ägde My Lady förut ska vara bra men jag har inte kontaktat henne (än) då det är för tidigt. Kanske Kicks gör make up?
    Själv är jag sugen på Hos Frisören men det är mest för att en bekant jobbar där. Jag tror dem gör make up också.
    @Brud140816: skriv gärna i denna tråd igen sen i sommar när du gjort provuppsättning och make up! Vem är det du bokat?


    Absolut :) Har preliminärbokat StyLinda, men kom på alldeles nyss att jag inte betalat bokningsavgiften så jag hoppas att hon inte bokat upp sig med någon annan! Så skämmigt men det blir så ibland när man är en virrpanna med för mycket i huvudet.
  • Äldre 30 Apr 13:30
    #4

    Jag har beställt min brudbukett på Blomsterflärd. Gifter mig i augusti iår men kan försöka komma ihåg att återkomma efter det med hur det blev :)

  • Äldre 12 Jan 19:07
    #5

    Jag hoppar pa har oxa ifa traden kommer till liv igen :)

Svar på tråden Brudmakeup i Leksand...?