• 14juni2014

    Oproffesionell catering

    Jag blir så himla ledsen och detta suger sån energi från oss. Vår catering vägrar sammarbeta med oss.

    Vi har hittat den perfekta lokalen till vårt bröllop. Nära mellan kyrka och festlokal, billig och väldigt vacker. Dock måste man anlita den cateringfirman som lokalen erbjuder. ''Men vad smidigt, då behöver vi inte leta efter en cateringfirma'', tänkte vi.
    Hon som håller i det har ett gott rykte och det sägs hon har hand om väldigt lyckade bröllop.  

    Nu till vårt problem - VARJE gång vi ringer och har frågor så säger hon att hon har mycket att göra eller så svarar hon inte. Hon svarar inte på mejl längre och hon vägrar sammarbeta. Hon lovade oss att hon skulle skicka hem tips till vår meny för 4 VECKOR sedan. Förra veckan ringde sambon och undrade varför hon inte skickat något, då svarar hon att hon inte hunnit och lägger det på lådan redan idag. Nu har det gått ännu EN VECKA.

    Vi gifter oss om mindre än 3 månader och detta stressar mig väldigt mycket. Jag vet inte vad vi ska göra.  

  • Svar på tråden Oproffesionell catering
  • augusti

    Har ni möjlighet att byta lokal? Det är ju kanske sent, men prata med dem som har lokalen och hota med det då, kanske kan det göra att hon får lite eld i baken.

    Jätte jätte tråkigt när det blir såhär.

  • Längtande

    Jag måste på tal om oproffesionell catering i den här tråden passa på att varna för Erssons Fisk och Deli Catering. De åtog sig att ordna maten till vårt bröllop och sen drog de sig via mail plötsligt ur pga att de fått en större kund samma helg. Med orden: "Lycka till med att hitta en annan cateringfirma!". Oproffsigt skött!

  • teres77

    Oj! Kan ni inte åka dit och hämta menyn? Det blir svårare att avfärda när ni är öga mot öga... Se till att boka en tid när ni ändå är där, så ni kan sitta ner och prata om ert bröllop och hur just ni vill ha det. 

    Hoppas det löser sig!

Svar på tråden Oproffesionell catering