Festlokaler kring Norrtälje och Länna kyrka?
Hej!
Har någon erfarenhter från bröllopsfest på Roslagens Pärla?
Andra tips på festlokal kring Norrtälje med omnejd (ca 30-40 min. från Länna Kyrka)mottages tacksamt?
Hej!
Har någon erfarenhter från bröllopsfest på Roslagens Pärla?
Andra tips på festlokal kring Norrtälje med omnejd (ca 30-40 min. från Länna Kyrka)mottages tacksamt?
Länna ka! SÅÅÅ fint !
Jag bor i närheten. Festlokaler ja... hm...svårt. Lännagården. Gult hus på vänster sida en stund efter det att du svängt mot furusund.
Penningby slott vore coolt eller hur ?! HAr ingen aning om vad de som äger det är villiga till. Man kan ju inte få mer än nej så kolla! i Norrtälje finns ju okå. Jag har fotat flera bröllop här omkring men mest i finsta, blidö och lite andra ställen. Skriver igen NÄR jag kommer på mer !! När ska ni gifta er ? I länna ka ?
Det finns ju Svanberga värdshus, norr om Norrtälje. Det kanske är väldigt dyrt. Jag har aldrig varit där, bara kört förbi.
Gammla Lv3 har en mäss som man kan få hyra för jag tror ca2500kr. Den har ett kök för i ordningställande av catering, diskmaskin, porslin, bestick och glas. Matsal som inte rymmer så vansinnigt många kanske 60, vet ej säkert. Trädgård med utsikt över sjö.
Övervåning med bar, soffgrupper och dansgolv.
Det är fräscht och inte inrökt. Lokalen är inte "gammal" men den är funktionell och välvårdad. Man kan duka med bord i trädgården. Har varit på fest där många gånger själv, jag tycker den är lagom.
Lycka till
Mila