• Camill­aForsg­ren
    Äldre 15 Mar 22:50
    1629 visningar
    4 svar
    4
    1629

    Axelbandslös bh i konstig storlek

    Jag söker hjälp med att hitta en bra axelbandslös bh som är stor i omkrets och relativt liten i kupa(B brukar funka).
    Omkretsen behöver gärna vara runt 95 och helst med ett brett band(tre eller fyra hyskor är bekvämast).
    Den ska ge bra stöd så jag kan trycka upp det lilla jag har så långt som möjligt haha.

    Hittar verkligen ingenting när jag kollar runt. Allt har antingen för stor kupa eller för liten omkrets.
    Tack på förhand!
    9 augusti 2014 blir bästa dagen i mitt liv!
  • Svar på tråden Axelbandslös bh i konstig storlek
  • Sofie R
    Äldre 16 Mar 07:28
    #1

    Gå in på valfri underklädesbutik. De brukar lösa det mesta!

  • Camill­aForsg­ren
    Äldre 16 Mar 10:53
    #2
    Sofie R skrev 2014-03-16 07:28:56 följande:

    Gå in på valfri underklädesbutik. De brukar lösa det mesta!


    Problemet är bara att i den här stan har vi inte så bra av den varan men tack ändå :)
    9 augusti 2014 blir bästa dagen i mitt liv!
  • Äldre 16 Mar 12:06
    #3
    CamillaForsgren skrev 2014-03-15 22:50:25 följande:
    Jag söker hjälp med att hitta en bra axelbandslös bh som är stor i omkrets och relativt liten i kupa(B brukar funka).
    Omkretsen behöver gärna vara runt 95 och helst med ett brett band(tre eller fyra hyskor är bekvämast).
    Den ska ge bra stöd så jag kan trycka upp det lilla jag har så långt som möjligt haha.

    Hittar verkligen ingenting när jag kollar runt. Allt har antingen för stor kupa eller för liten omkrets.
    Tack på förhand!
    www.pxc.se har underbara BH:ar 
    Lycka till 
  • Äldre 22 Apr 13:32
    #4

    Camilla Forsgren, jag vet precis vilken situation du är i då du har en "konstig" storlek :) En bra idé är i sådana fall att köpa en Wonderbra i 85 D, då blir kupstorleken den samma som B. (När man går ner i omkrets måste man kompensera och gå upp i kupmått.) Du kan köpa vad de kallar en extender som gör bandet större runt om. 


    www.uppercut.se/tjej/underklader/magic/3-pack-bra-extender-mix/


    Jag har erfarenhet då min väninna jobbat inom BH branschen. 


    Lycka till! Hälsningar Maggan

Svar på tråden Axelbandslös bh i konstig storlek