• Äldre 13 Mar 18:37
    21994 visningar
    1 svar
    1
    21994

    Personlig Träning

    Hej !

    Inför en av de viktigaste dagarna i livet vill de fleta av oss också vara i fin form i kroppen så att kläderna sitter bra, du ser snygg ut på dina bröllopsfoton och att du förutom i dina kläder känner att du har en snygg vältränad kropp vilket ger dig ökad utstrålning och självkänsla.

    För er som gifter er inom några månader är det hög tid att börja ta träningen på riktigt stort allvar. Schema lägga den i din häktiska kalender och satsa så mycket det bara går på den och kosten. Förhoppnignsvis leder detta senare också till att du får till en livsstilsförändring som blir bestående många år framöver.

    Men först och främst fokus på bröllopet som just nu är huvudmålet!

    Tag kontakt med mig för kost och träningsprogram.Bor du i Helsingborg med omnejd är det allra bäst att vi genast bokar in träningstider för att ge dig en boost i rätt riktning och motivationshöjare som håller i sig hela vägen fram till stora dag:)

    Må så gott och lycka till med alla andra förberedelser :)

    peter@petersoderling.se

     

  • Svar på tråden Personlig Träning
  • Äldre 23 Jun 14:23
    #1

    Jag är 14 men tränar 10ggr i veckan. Fotbolls spelare o är med bland de bättre lagen har märkt att hå och jogga är det Beata men jag ska nog dra ner för man får 6-pack snabbt vilket jag märkt lite sent kör 200 situps om dagen o fu e clean. Spring ksk en gång om dagen o ät grönsaker o dra ner på socker har någon tips på hur jag blir sv med 6-packet störigt med bikini använder baddräkt just nu HJÄLP!

Svar på tråden Personlig Träning