• Skruttis

    Vigselring svarta Diamanter, visa gärna era på bild.

    Hej! Undrar om någon har vigselring med svarta Diamanter, är väldigt svag och sugen på svarta Diamanter och undrar om ni kan visa bild på era ringar och gärna berätta var ni har köpt, pris eller tips! tack! 

  • Svar på tråden Vigselring svarta Diamanter, visa gärna era på bild.
  • Microkaka

    Jag har ingen vigselring än, men var på provning igår och förälskade mig på en gång i de svarta diamanterna.
    Den understa var tyvärr bara en prototyp så väldigt liten, sen är det min förlovningsring och tanke till morgongåva är den översta.


  • Skruttis

    Åh! vad fint det var tillsammans! Undrar om man får fråga var du hittade ringen samt pris? hur hög är ringen?

  • Anna N

    Hej
    Jag är också intresserad av information om var man kan hitta svarta diamanter till vigselringar, men jag har inte bestämt mig än om vad jag vill ha. Jag och min sambo Jerker var på Smycka och Albrekts guld i helgen och tittade.

    Kram Anna 

  • Utvandrare

    Jag har en gammal amerikansk vigselring med svarta och vita diamanter som jag använde varje dag innan min senaste graviditet. Det var min fd svägerskas vigselring som jag fick som "systerring" efter både hennes och min skilsmässa för tio år sedan. Jag har oftast svarta kläder och konservativ klädstil, så den funkar till det mesta i min garderob. Jag älskar den, trots att den är helt olik mina smycken som jag valt själv. Som man kan ana av mitt rödsvullna ringfinger har jag inte gått ner gravidkilona än - satte på den för att fota nu, och höll på att inte få av den! Hjälp! Hahaha :)

  • Skruttis
    Utvandrare skrev 2014-04-08 03:18:36 följande:

    Jag har en gammal amerikansk vigselring med svarta och vita diamanter som jag använde varje dag innan min senaste graviditet. Det var min fd svägerskas vigselring som jag fick som "systerring" efter både hennes och min skilsmässa för tio år sedan. Jag har oftast svarta kläder och konservativ klädstil, så den funkar till det mesta i min garderob. Jag älskar den, trots att den är helt olik mina smycken som jag valt själv. Som man kan ana av mitt rödsvullna ringfinger har jag inte gått ner gravidkilona än - satte på den för att fota nu, och höll på att inte få av den! Hjälp! Hahaha :)


    jätte fint!
Svar på tråden Vigselring svarta Diamanter, visa gärna era på bild.