• parro87

Någon som köpt sin klänning på hemsidan jjshouse.com?

Hittade sidan jjshouse och där fanns ju både till tärna och brud och dessutom en väldigt massa fint för en billig summa. Men är det någon som har beställt därifrån som kan berätta hur resultatet varit när ni fått hem klänningen, ris och ros?
    Det står att man kan skriva in sina exakta mått och då får man den presic som man vill ha den men går det verkligen att lita på?
    Jag funderar att både köpa tärnornas klänningar där och min men skulle som sagt gärna vilja veta lite av någon som har erfarenhet av dom..

• Svar på tråden Någon som köpt sin klänning på hemsidan jjshouse.com?
  • WolgastBerglund

Är jjshouse och jennyjoseph samma företag? 
    Har nämligen hittat min klänning på jennyjoseph men kollade nu på jjshouse så är det exakt samma klänning med samma artikel nummer.
    Om det är samma företag så är jag med nyfiken på vad folk har tyckt! ;)
    Måste beställa min klänning inom en månad en och en halv :S 

• Larssonmaria86

JJSHouse, jennyjoseph och JenJenHouse är samma företag. Vet inte varför dem har olika namn men som WolgastBerglund säger så är det ju exakt samma klänningar och artikelnumner. Här är en tråd med massa info om dessa tre (ett egentligen) företag: www.brollopstorget.se/Forum-16-81/m4139413.html
    Hoppas det kan vara till någon hjälp :) Jag har själv beställt från Dinobridals.com (tärnklänning) och blev jättenöjd!

• WolgastBerglund

Hittade också den tråden, med 70 sidor ;)  
    Har suttit och läst en del på den. Och överlag verkar det som om dem flesta är nöjda iaf! 
    Har du kollat in det forumet parro87? 

• parro87

Jepp, jag har nu kollat igenom vad alla skriver och det är som du skrev, många är nog mest nöjda! :)
    Så jag tror nog att jag vågar sattsa! :D Fanns ju en massa fint i dekorationsväg också..och otroligt billigt! Hittade små diamanter man dekorerar på borden(vårat bröllop har temat lila och diamanter) och ska man köpa dom i en vanlig butik i sverige skulle de kosta ett par hundra, på denna sidan kostar dom 57kr för 2000st, helt galet! Ingen är gladare än jag! ;)

• SaRoVi

Jag köpte min klänning där och är verkligen supernöjd. Min klänning ser precis ut som på bilden och är i så bra kvalité. :):):)

• parro87
    SaRoVi skrev 2014-03-03 13:43:27 följande:
    Jag köpte min klänning där och är verkligen supernöjd. Min klänning ser precis ut som på bilden och är i så bra kvalité. :):):)
    Vad roligt att höra!! ;D
Svar på tråden Någon som köpt sin klänning på hemsidan jjshouse.com?