• Äldre 26 Feb 10:37
    4473 visningar
    2 svar
    2
    4473

    Rekommendation på borgerlig vigselförrättare i Eskilstuna?

    Är det någon som har tips på en bra borgerlig vigselförrättare i Eskilstuna trakten? Vet att man kan vända sig till Eskilstuna kommun för att få kontaktuppgifter men det vore kul att höra om det är någon här som har erfarenhet först. 

    Vi ska gifta oss på Sundbyholms Slott, ca 1 mil utanför Eskilstuna, så det behöver vara någon som är villig att komma dit och hålla vigsel, inte någon som bara vill viga lokalt i stadshuset.

    Är förstås subjektivt vad som är en bra vigselförrättare men dela gärna med er av alla erfaranheter ni har, både vad ni tyckte var bra och dåligt!

  • Svar på tråden Rekommendation på borgerlig vigselförrättare i Eskilstuna?
  • Äldre 26 Feb 10:48
    #1

    Laila bjurling hade ett par vänner till mig hon var bra. Sen har jag ingen aning om vilka som finns. Om jag skulle gifta mig borgligt skulle jag vilja ha irja Bäckström men vet inte om hon viger folk. Men det är en person som jag tycker är bra

  • Äldre 26 Feb 20:08
    #2
    virrefo skrev 2014-02-26 10:48:24 följande:
    Laila bjurling hade ett par vänner till mig hon var bra. Sen har jag ingen aning om vilka som finns. Om jag skulle gifta mig borgligt skulle jag vilja ha irja Bäckström men vet inte om hon viger folk. Men det är en person som jag tycker är bra
    Tack för tipset ! Toppen att ha några namn att utgå ifrån :)

    Någon mer som har erfaranheter att dela med sig av?
Svar på tråden Rekommendation på borgerlig vigselförrättare i Eskilstuna?