• Äldre 24 Feb 09:19
    2409 visningar
    6 svar
    6
    2409

    Vad gillar du för BH?

    Svara på frågan om favorit-BH och diskutera BH-modeller i tråden.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad gillar du för BH?
  • Äldre 24 Feb 09:27
    #1

    hade bygel, tills jag började mer Air-bra. bästa som jag gjort! visst finns det någon nackdel - som att jag inte kan ha linnen med smala axelband (då måste jag gå utan bh eller ta på mig en "vanlig" bh), men jag älskar air bra!

  • Aniara­4
    Äldre 24 Feb 09:30
    #2

    Gillar och gillar, men jag har i stort sett alltid bygel för att få lite fason på det hela.

    Nej förresten, jag hatar byglar. Särskilt när de kryper ut och sticker en i armhålan eller bröstkorgen, eller sticker upp i urringningen. Och att stå och handtvätta.

    Men vill man vara fin får man lida pin! Kyss

  • Äldre 24 Feb 14:40
    #3

    Bygel, och sen jag hittade min rätta bh-storlek känns det inte alls obekvämt :)

  • Äldre 24 Feb 17:18
    #4
    Aniara4 skrev 2014-02-24 09:30:01 följande:
    Gillar och gillar, men jag har i stort sett alltid bygel för att få lite fason på det hela.

    Nej förresten, jag hatar byglar. Särskilt när de kryper ut och sticker en i armhålan eller bröstkorgen, eller sticker upp i urringningen. Och att stå och handtvätta.

    Men vill man vara fin får man lida pin! Kyss
    Jag tvättar mina i maskinen, fast använder en tvättpåse med byglar i som skyddar, funkar superbra.
  • Äldre 24 Feb 17:45
    #5

    Beror på vilken tillflle det är. Ena stunden är det free bra som passar bäst osv... Men jag gillar inte BH med endast löst sladdrigt tyg. Tvätta BH för hand gör jag inte. Det får maskinen ta hand om ;)

  • Äldre 24 Feb 19:28
    #6

    Jag använder trekants bh, vet inte ens om det kallas bh men som en bikinitopp i trekant. Men är jag bara hemma har jag oftast ingen alls, har så små tuttar ändå så dom springer sällan iväg..

Svar på tråden Vad gillar du för BH?