• Äldre 14 Feb 17:49
    1659 visningar
    4 svar
    4
    1659

    Billigt eller dyrt smink

    Halloj!
    Jag satt och skrev ett inlägg i bloggen idag som handlar om vilka sminkprodukter man kan köpa den billiga varianten av och vilka det oftast är bäst att satsa lite mer pengar på.
    (http://ungstark40pluss.wordpress.com/) Är ute efter lite feedback.  Är jag helt ute och snurrar eller tycker ni att jag har rätt?
    Bronzer=spara  Foundation=slösa o.s.v
    Kram från Tess 

  • Svar på tråden Billigt eller dyrt smink
  • Äldre 14 Feb 20:02
    #1

    Tycker det stämmer men skulle vilja lägga till en punkt:

    "Lip Plumper" - Spara, eller köp inte överhuvudtaget: alla de "magiska" ingredienserna är egentligen bara chilipeppar och mint, man kan lika gärna ta en chili från ICA och gnugga på munnen om man nu vill att det ska brännas på läpparna. Helt idiotiskt att jag lagt så mycket pengar på detta innan jag fattade hur det låg till. 

  • Äldre 14 Feb 20:31
    #2

    Håller helt med om Lip Plumpers. Blanda massor av kanel och vasselin och effekten blir den samma.
    Lägger till plumpers under spara. Tackar för tipset.
    Kram från Tess 

  • Äldre 14 Feb 20:35
    #3

    La till Lip plumpers under spara 


    Lip Plumpers, de olika produkterna innehåller i stort sett samma sak för att ge en temporär svullnad av läpparna. Jag citerar lk09nni på Bröllopstorget "man kan lika gärna ta en chili från ICA och gnugga på munnen om man nu vill att det ska brännas på läpparna"
    Kram från Tess
  • Äldre 14 Feb 20:39
    #4

    Kul! Hoppas du får fler tips!
     

Svar på tråden Billigt eller dyrt smink