• Äldre 10 Feb 11:54
    1512 visningar
    0 svar
    0
    1512

    Hur blir ja självständigare i mitt förhållande

    Ja känner att jag stängt mig ute lite från mina vänner, när jag är med dem så saknar jag min kille, det är han jag är mig själv med, han jag skrattar med å är hur som helst. Jag har väldigt lätt för att underhålla mig själv, kommer alltid på bra saker men dagarna ja inte är med honom blir ändå att ja bara sitter hemma. Visst ja gör saker med mig själv då men jag känner mig så instängd i min hjärna och ja har inget utan honom. Allt ja vill göra planerar jag med honom. Han kan träffa vänner utan problem vilket gör att ja känner mig lite lämnad. Jag vet att ja inte borde känna så men nu gör jag det och jag vill få bort den känslan. Jag brukar va lite antingen eller dock. Antingen e ja me vänner å ignorerar förhållandet lite å känner inte ett behov av nån kille utan klarar mig, eller så är killen typ allt. Har svårt att hitta balansen och ja vill verkligen att detta förhållande ska fungera. Vi flyttar ihop om 3 veckor. Hur ska ja hitta egentid, hur ska ja tänka å hur ska ja klara av det. Behöver stöd å tips!

Svar på tråden Hur blir ja självständigare i mitt förhållande