• Äldre 6 Feb 13:22
    3568 visningar
    2 svar
    2
    3568

    Instagram

    Hej,

    jag har tänkt skapa ett Instagramkonto för själva bröllopet, men blir så osäker på hur man eg gör. Tänker att alla gäster som har Instagram ska kunna skriva typ #cmodbröllop när de tar foton och detta ska sedan spelas upp på storbild i lokalen. Vet någon hur man gör?

    Tacksam för hjälp!

  • Svar på tråden Instagram
  • Äldre 6 Feb 14:05
    #1

    Alltså, blir du osäker på hur du skapar kontot? Det är inte så svårt. Men jag gissar att du är osäker på hur du får bilerna från Instagramkontot (eller egentligen #flödet som alla bilder hamnar i, men vad ska du då ha ett nytt instagramskonto för bröllopet till?) till någon form playfunktion vidarde till storbild? Det hade varit intressant för mig också att veta! För instagrambilderna hamnar ju bara uppradade efter varandra vare sig man lägger upp på ett och samma konto eller om det är ett #flöde man tittar på, ingen "play"-funktion precis. Men det kanske finns att fixa? Jag är i så fall också intresserad av att veta!

  • Äldre 6 Feb 20:38
    #2

    Jag tänker att jag måste skapa ett nytt konto eftersom mitt nuvarande inte är "öppet" för alla. Var kanske lite otydlig i min fråga, men du har ändå fattat mig rätt. Jag har varit på en tillställning där det funkade just så. Alla foton som blev # kom i ett bildspel på storbildsskärm, vilket var kul. Och ett stort plus är ju att man får se många foton man antagligen missat annars. .... .

Svar på tråden Instagram