• snoopy9988

    Serveringspersonal i Göteborg Sökes

    Vi ska ha catering, buffé,  på vårt bröllop och behöver personal som ordnar med maten. Inte så mycket servering med buffé men till allt annat som ska fixas. Var hittar man personal att hyra? Vem har ni anlitat? Behöver även en till baren. Behöver inte vara utbildad bartender.

    Tacksam för tips!

  • Svar på tråden Serveringspersonal i Göteborg Sökes
  • swdnchick

    Har inte er cateringfirma personal att hyra ut? Det har vår, de tar hand om oss hela dagen och fixar även sådant som inte kommer från cateringfirman, vilket är jättebra!!

  • snoopy9988

    Jo, den jag har kontaktat har. Men jag vill helst ha alternativ då vi inte helt har bestämt vilken cateringfirma vi tar.

  • Helena85

    Hej. Undrar om ni fick tag på någon? Vi söker nämligen också serveringspersonal 😃

  • Helenis

    Detta har varit mitt största orosmoment (gifter mig om två månader), men min blivande svärmor har fixat några tjejer som skall sköta det så nu kan jag pusta ut. Det är någon dotter till hennes väninna och hennes två kompisar. Vi har också buffe från catering.
    Det finns nog många glada amatörer som skulle tycka det var kul att servera på ett bröllop, det gäller bara att hitta dem. Jag hade själv tyckt det var jättekul och försökte mig från början på ett byte med annat brudpar men det fick man visst inte för bt så det var ju bra att det löste sig. Mitt tips är att ni frågar runt bland vänner, bekanta och kollegor om de känner någon som skulle kunna vara intresserad. Lyft fram att det är buffé så de inte tror att de måste kunna bära en massa tallrikar på armarna.. :P

  • fine

    Hej! Undrar samma sak, hur har det gått för er andra att hitta personal? Vi har också buffé men behöver nog två personer, gärna med lite vana iallafall. Tipsa gärna om ni hittat något till överkomligt pris! Tack :)

  • snoopy9988

    Vi har ännu inte bestämt oss för vilken cateringfirma vi ska ta. men det lutar åt att vi tar deras personal. Har tyvärr inte hittat någon annan.

  • Kingofthekitchen

    Behöver ni hjälp.Har många år innom krogen bla som servitör. Jag fixar maten även porslin och dukar blomster arr mm.

    Skicka datum antal gäster andra önskemål mm

Svar på tråden Serveringspersonal i Göteborg Sökes