• Bemine14

    Hur formulera?

    Vi kommer erbjuda skjuts för gästerna från kyrkan (vigseln) till festlokalen. Men vill. veta om dom kommer nyttja det? Hur många bussar vi måste ha!!! Tips på hur man skulle kunna formulera detta??

  • Svar på tråden Hur formulera?
  • Bemine14

    Vi vill att ni ska kunna lämna bilen hemma, så vi bjuder på transportfrågan vigseln till festlokalen. Meddela vid osa om du hänger med! Typ nått sånt eller???

  • Chicita

    Tror vi skrev något i stil med:

    Transport finns från hotellet till kyrkan / festlokalen. Anmäl om du vill ha en plats på bussen när du svarar på inbjudan. 

  • Bemine14

    Okej tack :) tror det nu blir... Vi har en buss som tar er gäster från vigseln till XXX. Meddela vid o.s.a om Ni önskar en plats.

  • Bemine14

    Kyrkan är belägen väldigt centralt. Inte fest lokalen! Jag tänker att alla som Bill nog kan fixa skjuts till kyrkan. Då for dom transport till lokalen sen därifrån! Hem får dom ordna själva!!! Alla får åka när dom är redo!!

  • Chicita

    Jag skulle inte tagit bilen först till kyrkan och sen lämnat den där till dagen därpå, utan i så fall skulle jag ha tagit bilen hela vägen. Och det är ju hem det är värst att ta sig om man vill ta ett glas vin till maten Flört

Svar på tråden Hur formulera?