• Äldre 2 Feb 19:14
    3321 visningar
    8 svar
    8
    3321

    Tips fotograf Malmö regionen

    Söker tips på lite billigare fotograf som ni varit nöjda med i Malmöregionen. Vi vill ta våra bilder utomhus, nära kyrkan och har 2 barn som vi vill ha med på bilderna, så gärna någon med lite tålamod.

  • Svar på tråden Tips fotograf Malmö regionen
  • Äldre 2 Feb 19:29
    #1

    Jag har inte använt mig av henne själv. 
    Men jag har lärt känna en tjej som heter Minna och som har ett företag som heter Synvinklar.
    Hon hade inte fotat bröllop på ett tag sa hon när vi pratade häromdagen, men hon är duktig på att komponera bilder och tänker utanför ramarna. 
    Ska ha en liten fotosession med henne i sommar under medeltidsveckan Glad 

    synvinklar.se/ 

  • Äldre 4 Feb 17:35
    #2

    Linus Grahl, håller på att starta upp en egen studio. Han bor i Häljarp utanför Landskrona. Tror du hittar honom på Eniro :)

  • Malov8­6
    Äldre 7 Feb 22:56
    #3

    Rekommenderar Goran som är i Skåneregionen! Han har fotat vårt bröllop samt så fotar han barn, foton finns på hans hemsida, maila honom för han gav oss ett erbjudande på bröllopspaket han har nu - www.goranmedia.com 

  • Imad
    Äldre 9 Feb 09:21
    #4

    Hej Puttra,
    Hur billigt ska fotografering vara? Vad är din budget? Fotograferingtid?

    /Imad

  • Äldre 9 Feb 20:02
    #5

    Tänker mig ca 1-2 timmar innan (eller efter) vigseln utomhus och naturliga bilder på oss och våra barn. Ev även bilder under vigseln. Max pris 3000 kr, men behöver inte ha några framkallade bilder. Men minst 20 fina(ev behandlade) bilder i bra kvallité i digitalt format. Lutar åt september.

  • ESW
    Äldre 9 Feb 21:04
    #6

    Vi ska fotas av Hedda Rabe som jag tycker har jättefina bilder. Hon bor i Malmö. www.heddarabe.se/ 

  • Äldre 9 Feb 21:18
    #7

    Jag kan rekommendera Daniel Åberg som fotade vårt bröllop (www.abergfoto.se el daniel@abergfoto.se). Vi blev jättenöjda med våra bilder och han hade väldigt humana priser. Nu är det ju ett tag sen med jag tror han tog ca 2500-3000 kr för en fotografering. En fördel med honom var att man fick bilderna digitalt och kunde framkalla var man ville. Vi fick säkert 200 bilder, dels porträttbilder och bilder från vigseln där han lagt lite mer krut på redigering och dels mingelbilder. Han var väldigt rolig och fick en att slappna av, han verkar fota mycket barn också.

  • Äldre 28 May 08:37
    #8

    Hej Puttra!

    Vi är än så länge nte inbokade i september och har bra priser. Besök vår hemsida: thedsphotography.com.
    Vi har utbildning från USA och är vana vid både vuxna och barn, 

    Hör bara av dig om det vore av intresse!

    Bästa hälsningar,

    Sandra
    D&S Photography

Svar på tråden Tips fotograf Malmö regionen