• amanda­w
    Äldre 1 Feb 13:48
    4174 visningar
    4 svar
    4
    4174

    Vintage bröllop

    Hej jag och min blivande man funderar på ett bröllop med tema: vintage

    Nu undrar jag om det finns fler där ute som tänker i samma banor och har tips och idéer för att uppfylla temat!!

    Vi kommer viga oss utanför enköping och kommer ha bröllopsfesten i en gammal loge i närheten

    Hoppas på svar!!

    Ha en bra lördag 

  • Svar på tråden Vintage bröllop
  • Äldre 1 Feb 16:01
    #1
  • Äldre 1 Feb 16:01
    #2

    Jag ladda precis ner en app till min mac där man kan fota ansiktet och använda en annan kropp i vintage stil. Vi kommer vigas i en ruin på Gotland.

    Fick korten idag som är förtryckta med rosor. Innehållet ska vi skriva själva :)

    Försöker hitta snygga vintage-skor och väska men gått så sådär. Hae du några bra länkar att dela med dig av?

     


  • amanda­w
    Äldre 1 Feb 16:31
    #3
    Enilea skrev 2014-02-01 16:01:21 följande:
    Det finns en tråd i ämnet
    BOHEM/VINTAGE! kan vi hjälpa varandra? :) 
    Åh tack snälla!!!
  • amanda­w
    Äldre 1 Feb 16:35
    #4
    Luci skrev 2014-02-01 16:01:26 följande:
    Jag ladda precis ner en app till min mac där man kan fota ansiktet och använda en annan kropp i vintage stil. Vi kommer vigas i en ruin på Gotland.

    Fick korten idag som är förtryckta med rosor. Innehållet ska vi skriva själva :)

    Försöker hitta snygga vintage-skor och väska men gått så sådär. Hae du några bra länkar att dela med dig av?

     
    Jag har försökt kolla de flesta bloggar med vintage emmasvintage kan jag varmt rekomendera och även:
    fruvintage.blogspot.se/2014/01/brollop-i-sommar.html

    jag är inne på att köpa ett par fina hasbeens för att bryta mot min gamla vintage klänning!

    Tips är att göra ett collage med olika inspirerande bilder för att få en koll på hur ni vill ha det!


     
Svar på tråden Vintage bröllop