• lindalinn

"vanlig" klänning som brudklänning :-)

Hej alla giftassugna Jag öoch min sambo ska gifta oss i augusti ♡ Det är andra gången gillt för oss båda men känns ändå som första Jag vill inte ha en bakelseklänning utan en som jag kan använda igen. Nuär min fråga om det är någon som har tips på affärer i Göteborg som säljer fina klänningar.....inte super dyrt men inte HM kanske Tack på förhand

• Svar på tråden "vanlig" klänning som brudklänning :-)
  • SandraElisabet

Om du vill vara fin och uppklädd men inte ha en traditionell brudklänning tycker jag att Karen Millen samt Oasis på NK och butiken Gillblads har mycket att erbjuda. Även Mango kommer säkert få in mycket fint nu till våren. Bröllopsbutiken Ramonas på Kungsgatan har även mer festbetonade klänningar som används för bal eller liknande tillfällen. Men detta beror ju helt och hållet på vad du menar med en "vanlig" klänning. Flört Min bild av en vanlig klänning kan ju skilja sig stort från din. Vi köpte en underbart fin tärnklänning from hemsidan Asos till min tärna i höstas. Så Asos.com kan också ha mycket snyggt! Lycka till!

• lindalinn

Tack snälla för tipsen Ska surfa runt lite, vi åker inte upp till Gbg riktigt än......några kilo ska bort först

• TheD

Om det fortfarande är en vit klänning du är ute efter så är det snart dags för butiker att få in alla vita klänningar som går eftersom studenten kommer om några månader ;)

Svar på tråden "vanlig" klänning som brudklänning :-)