Någon som köpt klänning från Jjshouse.se??? Bra?Dåligt?
Undra om någon beställt klänning från jjshouse.se? Hur blev klänningen? Vill höra både posetivt och negativt... Eller har ni någon annan sida att rekomendera??
Undra om någon beställt klänning från jjshouse.se? Hur blev klänningen? Vill höra både posetivt och negativt... Eller har ni någon annan sida att rekomendera??
Kolla i denna tråd www.brollopstorget.se/Forum-16-81/m4139413.html med många olika omdömen.
Jenjenhouse och JJshouse är samma företag.
Bleh... Och så som en ordentlig länk: www.brollopstorget.se/Forum-16-81/m4139413.html
Min kompis som är designer och jobbar mycket med att göra just bröllopslkänningar säger att hon ofta får in besvikna kunder i sin butik/ateljé, som köpt klänning från Kina och inte är nöjda för att det är dåligt sytt, fel material, material som inte andas osv. Hon fick iaf mig att tänka om när det gäller den biten.
Om du ska beställa därifrån, gör det tidigt så att du hinner antingen fixa till den eller tänka om ifall att det skulle bli pannkaka av det...
Köp INTE därifrån, jag gjorde det. Helt ok kvalitet med tanke på det extremt låga priset MEN otroligt dålig passform och mönsterkonstruktion. Min måttbeställda klänning var ett TÄLT, såg ut som ett skämt. Gcik till en sömmerska för att få den tilfixad. Det skulle gå på 2000 kr. och jag betalde 1700 kr för klänningen, så det blev inget med det. Nu hänger den oanvänd och ledsen i garderoben, så kasta INTE pengarna i sjön!
Jag beställde en bröllopsklänning därifrån och den var heeelt fantastisk! Rekommenderar det varmt!!
Jag beställde klänning, underkjol och sjöja därifrån. Superfina! Perfekt passform och jättebra kvalitet! Klänningen kostade 1300 och sedan tillkom ca 1000 kronor i tull. Jag är jätteglad att jag vågade prova!!!
Beställde även ringkudde, tårtdekoration och smycken. Smyckena var väldigt plastiga och örhängerna var clips, så dessa kommer inte att användas. Annars var allt perfekt!
Jag fick mina klänningar igår därifrån!!! Underbara med tanke på priset???? är supernöjd !!
Hemsk service och hemsk passform. Trasiga sömmar. Beställde efter mina mått och den var minst fyra storlekar större. Riktigt dålig kvalitet på tyget också. Dessutom tillkommer tullavgift på ca 500kr när varan kommer till Sverige.