• Boeloel

    Live band Göteborg

    Hej allesammans,
    Jag gifter mig i Juli detta år och vi vill jättegärna ha ett liveband som är lite annorlunda och inte det vanliga coverbandet. 
    Vi letar efter ett band som är lite mer funkigt men det verkar vara svårt att hitta band som spelar i Göteborg. Finns det någon som har ett tips?

     Alla tips är välkomna!!

    Mvh Boel 

  • Svar på tråden Live band Göteborg
  • Pernillasundgren

    Hej Boel


    Inte så många som svarar på din fråga om band så jag prövar eftersom jag själv sökt tidigare.


    Under bröllopstorgets egen rubrik "hitta lokala företag" finns ju flera band att välja på och det finns säkert bra artistförmedlare inom Göteborg som kan hjälpa till att leta också? Sök på artistförmedling Göteborg på google så får du många träffar.
    Det finns också mängder med tips om band som anlitats i olika trådar här och många vill dela med sig för att de varit bra och det finns också väldigt många som smyger med reklam för sina band eller liknande. Man kan ju undra varför någon som gift sig för ett tag sedan fortsätter göra reklam för något band en längre tid efteråt eller svarar med samma band i alla trådar som band efterfrågas maniskt?


    /Pernilla

  • Myriam Jabert

    Oops jag råkade skriva fel. Vi utgår från Landskrona så det är inte så långt till Göteborg menade jag!

Svar på tråden Live band Göteborg