TVÅ bröllopsmässor nästa helg - vilken är bäst?
Nästa helg är det två bröllopsmässor i Stockholm, samma helg. Vilken är bäst? Jag vill inte gå på båda.
Nästa helg är det två bröllopsmässor i Stockholm, samma helg. Vilken är bäst? Jag vill inte gå på båda.
Jag har då helt missat att det är två! Googlade lite nu iaf och såg att det även var en i Nacka alltså. Har tyvärr inte varit på någon av dem förrut men själv har jag redan köpt biljetter till den på Grand Hôtel så den blir det för mig! Det känns faktiskt ganska kul att vistas i en finare lokal också än samma gamla mäss-byggnader som man går i annars Någon annan som varit på någon av dem tidigare år och kan tipsa?
Bra att denna tråd startades! Har själv undrat detsamma. Dock kommer jag åka på den som är på Grand Hotel. Vet inte varför, känsla bara!
=)
Vi ska gå på mässan i Nacka strand då jag läste att det var Sveriges största bröllopsmässa och jag har tittat vilka utställare som ska dit och det var flera som jag ville besöka.
Jag har aldrig hört talas om den i Nacka tidigare, men den känns på något sätt bättre tycker jag, vet inte varför. Så jag tror att det är där vi hamnar. :)