• PoU

    Förslag på saker som gästerna kan göra under kvällen..

    Hej!


    Vi vill gärna ha lite saker som gästerna kan göra under kvällen, alltså inte lekar som alla gör ihop för det har vi. Vi vill ha saker som folk kan göra om  och när de känner för det. Vi har t.ex. en Photo Booth men vill gärna ha något mer. Mvh Petra

  • Svar på tråden Förslag på saker som gästerna kan göra under kvällen..
  • lilla flodhäst

    Hej!
    Vi hade en målargästbok, alltså en stor canvas på ett stafli och lite akrylfärger och penslar, som alla fick måla vad de vill på. Det blev jättelyckat! Alla tyckte det var trevligt, de flesta målade något, och tavlan blev jättefin och jag blir glad varje gång jag ser den! VI har hängt upp den i sovrummet.
    Kram och lycka till! 

  • Vichy

    På en väns bröllop gjorde de en kombinerad gästbok och tavla. Dom hade målat stammen och grenarna av ett träd. sen hade dom fingerfärg och pennor och alla gäste fick göra ett löv av deras fingeravtryck och sen skriva sitt namn på lövet med pennan...

    Det blev verkligen jättefint! 

  • Tillys

    På ett bröllop jag var på hade de gjort en tidslinje på en lång pappersrulle, ungefär som en tapetrulle. Stora händelser var redan inritade, som när bruden och brudgummen föddes, träffades etc. Tror de till och med hade med när föräldrarna träffades och sådana saker. På den linjen kunde sedan gästerna skriva in sina minnen av brudparet tex "2003, juni, Bruden och x resten till Thailand i tre månader" osv osv.

Svar på tråden Förslag på saker som gästerna kan göra under kvällen..