• fröken svår

Hjälp sökes! Vart hittar jag denna??

Jag behöver verkligen hjälp med att hitta "min" klänning. Jag har varit in på två brudaffärer men ingen kan tillmötesgå vad jag är ute efter. Jag söert något som liknar denna på bilden. Men inte med den urringningen och gärna mer tyll över kjolen. Har ni några tips på vart jag ska leta?
    Spets och tyll är nyckelordet för "min" klänning.

• Svar på tråden Hjälp sökes! Vart hittar jag denna??
  • BCJKTDCN

Hallå! Smartast är nog att surfa runt på olika sidor med klänningar/märkenas egna hemsidor. Hittar du några eventuella klänningar kollar du deras återförsäljningsställen och åka dit och provar! Med förutsättning att dom har just den/de klänningarna hemma då.. Lycka till!

• fröken svår

Jag satt och tittade på det här med att beställa från Kina...Men vet inte om jag vågar chansa på det.

Vi har två brudbutiker i den stad jag bor i och ingen av dem kunde ta fram något som liknade denna tyvärr. Jag googlar för fullt  

• CJ5

vart bor du? matildasfest i stockholm har bra priser på "din egen design"

och nån butik i göteborg mig veterligen. Men nu kommer jag inte ihåg vad den heter. Din drömklänning tror jag.

• fröken svår

Tack ska kolla upp matildasfest! Har inte alltför långt till stockholm så det kan vara värt det. Vet du om det finns någon butik i stockholm som har massor av brudklänningar i lager som man kan titta på?

• BCJKTDCN

Det finns ganksa många ställen i Stockholm! Om du inte är intresserad av något specifikt märke mm rekommenderar jag att gå till de som driver butiker med flera märken samlade Glad

Jag länkar till en tråd där en användare radat upp många butiker i stockholm några inlägg ned! Dock vet jag inte om alla är aktuella längre (många är säkert det men) och jag vet inte om du ska följa rekommendationerna, kan säkert hända mycket på två år. Jag själv hade bla mycket bra service och hittade två klänningar jag älskade på Bröllopsbutiken i Vasastan! Drömmer Och glöm inte att många ställen kör med tidsbokning!

www.brollopstorget.se/Forum-16-81/m4090082.html

Lycka till!

• fröken svår

Tack för tipset på tråden!

Svar på tråden Hjälp sökes! Vart hittar jag denna??