Hur överraskar man en 30-åring?
Hej allihopa,
Har haft så mycket användning av detta forum, så nu prövar jag en gång till... Grejen är den att min blivande man fyller 30 år i oktober, efter bröllop i augusti och bröllopsresa i september. Trots alla dessa stora "event" skulle jag vilja göra något speciellt för honom, men vet inte riktigt vad.
- En överraskningsfest känns någorlunda uteslutet, dels för att flera av våra vänner haft det under årets gång så det känns inte så överraskande. Också för att vi precis haft en stor fest i form av bröllopsfesten då.
- En resa känns heller inte särskilt aktuellt, eftersom vi precis då varit iväg på en tre veckor lång bröllopsresa.
- Saker han verkligen skulle vilja ha, är exempelvis en Omega Seemaster för 40 000 kr eller en gitarr Gibson Les Paul Custom för 25 000 kr, men jag vill inte ge pengar.
Har ni några förslag på vad man skulle kunna göra som gör att han känner att hans dag blir riktigt speciell ändå? Jag skulle gärna vilja inkludera hans vänner på något sätt om det går! Det får max kosta 15 000 kr.
Är så tacksam för all hjälp jag kan få!